Skaitmeninės rinkodaros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas pardavimų skatinimo kampanijose



Įvadas. Komunikacijos kampanijos. Komunikacijos kampanijų samprata ir tipai, panašumai,skirtumai. Įvaizdžio kūrimo ir jo stiprinimo kampanijų tikslai bei strategijos. Pardavimų skatinimo definicijos bei strategijos. Pardavimų skatinimo kampanijos organizavimas socialiniuose tinkluose. Medijų formatų įvairovė ir jų pritaikomumas skaitmeninės rinkodaros komunikacijos kampanijose. Skaitmeninės rinkodaros strategijos kūrimas integruojant pardavimų skatinimo įrankiais. Skaitmeninės rinkodaros tendencijos. Empyrinis tyrimas „Skaitmeninės strategijos kūrimas ir komunikacijos kampanijų strategijų analizė mažo ir didelio dydžio įmonėse. Empirinio tyrimo metodologija. Empirinio tyrimo duomenų analizė. Empirinio tyrimo išvados ir rekomendacijos. Bibliografinių nuorodų sąrašas.
Bakalauro baigiamajame darbe nagrinėjamas socialinės medijos tinklų integravimo į bendrą įmonės skaitmeninės rinkodaros strategiją galimybes. Sujungus du dalykus: socialinės medijos tinklus ir skaitmenine rinkodaros strategija, galime gauti didesnius pardavimų rezultatus. Be to, šiame darbe buvo išnagrinėtos pardavimų skatinimo sąvokos definicijas, strategijas ir taip atskyrėme šią sąvoką nuo įvaizdžio kūrimo sąvokos.
Pirmame skyriuje apibūdinsime komunikacijos kampanijos kampanijos, skaitmeninės rinkodaros, pardavimų skatinimo, įvaizdžio kūrimo sąvokas, tikslus bei naudojamas strategijas, antrame skyriuje nagrinėsime pardavimų skatinimo kampanijų kūrimą pritaikant socialinės medijos tinklų galimybes, išnagrinėsime pardavimų skatinimo kampanijos organizavimo procesą naudojant socialinius tinklus. Trečiame skyriuje buvo pristatytas kiekybinis tyrimas, kuriuo metu buvo analizuojama kaip įmonės kuria skaitmeninės rinkodaros strategija ir skatina pardavimus naudojant socialinius tinklus Visas darbas buvo apibendrintas išvadomis ir bibliografinių nuorodų sąrašu. Nustatytas darbo tikslas buvo: Ištirti skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymo ypatumus pardavimų skatinimo kampanijose. O darbo problema: įmonės tiksliai nežino kaip efektyviai sukurti skaitmeninės rinkodaros strategija bei pagal ją vykdyti į pardavimus orientuotas komunikacijos kampanijas. Tam, kad tikslas būtų įvykdytas, o problema išspręsta buvo suformuluoti uždaviniai: 1)Išskirti komunikacijos kampanijų tipus bei jų apibrėžimus ; 2)Išanalizuoti įvaizdžio kūrimo, skaitmeninės rinkodaros, pardavimų sąvokas; 3)Nustatyti kaip yra integruojama pardavimų skatinimo ir įvaizdžio kūrimo įrankiai kuriant į pardavimų skatinimą orientuotą įmonės skaitmeninės rinkodaros strategiją. 4)Išanalizuoti įvaizdžio kūrimo, pardavimų skatinimo kampanijų sąsajas ir skirtumus; 5)Ištirti kaip įmonės skatina pardavimus. Darbo pabaigoje buvo gauti rezultatai, kurie parodė, kad 1) Skirtingų dydžių įmonės, pardavimus skatinančias strategijas turi taikyti skirtingais būdais. 2) Sėkmės taisyklės socialiniuose tinkluose yra tokios pačios tiek mažai įmonei, tiek ir didelei įmonei.
In the bachelor's thesis, the possibilities of integrating social media networks into the overall digital marketing strategy of the company are analyzed. By combining two things: social media networks and a digital marketing strategy, we can get more sales results. In addition, definitions and strategies for the concept of sales promotion have been analyzed in this work, thus separating this concept from the concept of image creation.
In the first section, we will describe the concepts, goals and strategies of the campaign of communication, digital marketing, sales promotion, image creation, and in the second section we will study the development of sales promotion campaigns by adapting the possibilities of social media networks, examine the process of organizing sales promotion campaigns using social networks. In the third chapter, a quantitative study was presented, analyzing how companies develop a digital marketing strategy and promoting sales through social networks. All the work was summarized in conclusions and a list of bibliographic references. The goal of the work was to: Explore the peculiarities of using digital marketing tools in sales promotion campaigns. And the problem with the job: Companies don't know exactly how to create a digital marketing strategy and conduct sales-oriented communication campaigns. In order to achieve the goal and solve the problem, the following tasks were formulated: 1) Exclude types of communication campaigns and their definitions; 2) Analyze the concepts of image creation, digital marketing, sales; 3) Identify how sales promotion and image building tools are integrated into a sales promotion-oriented digital marketing strategy. 4) Analyze links and differences between image creation, sales promotion campaigns; 5) Investigate how companies promote sales. At the end of the work, results were shown that 1) Companies of different sizes have to apply sales promotion strategies in different ways. 2) The rules of success on social networks are the same for both a small business and a large company.
- Microsoft Word 175 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 52 puslapiai (12265 žodžiai)
- Universitetas
- Dziugas
-