Tarpkultūrinė Argentinos turizmo komunikacija



Santrauka. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Argentinos kelionių geografija. Argentinos gamtiniai turizmo ištekliai. Argentinos kultūriniai turizmo ištekliai. „Vizitinė kortelė“. Kultūros paveldas. Tradicijų ištekliai Argentinoje. Architektūros ištekliai Argentinoje. Tarpkultūrinė komunikacija. Orientacija į dalykinius arba į tarpusavio santykius. Galios pasiskirstymas ir darbuotojų padėtis šalies viduje. Punktualumas ir laiko suvokimas. Neverbalinio elgesio išraiškos. Komunikacinio proceso etiketas. Turizmo antropologija. Rinkodaros projektai siekiant pritraukti turistus. Stereotipai apie argentiniečius. Turistiniai srautai. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.
Tarpkultūrinė turizmo aplinka. Tarpkultūrinės turizmo aplinkos projektinis darbas. Darbo lektoriai Aušra Liorančaitė-Šukienė, Asta Raškevičiūtė-Šimkevičienė, Violeta Urbaitė-Būdelienė. Kauno kolegijos Verslo fakulteto Turizmo ir laisvalaikio vadybos katedra.
Darbo apibūdinimas. Išplėtotas turizmas labai svarbus kiekvienai šaliai, norint sustiprinti savo ekonomiką ir pritraukti naujų turistų.
Darbo tikslas. – Išanalizuoti Argentinos tarpkultūrinę turizmo aplinką, remiantis kultūros paveldo, kelionių geografijos, tarpkultūrinės komunikacijos ir turizmo antropologijos aspektais.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė bei apibendrinimas, turizmo objektų analizė.
Darbo rezultatai. Išanalizavus Argentinos tarpkultūrinę turizmo aplinka galima teigti, jog ši šalis išlieka viena populiariausių ir patraukliausių valstybių, keliaujantiems į Pietų Amerikos šalis.
Temos aktualumas. Šiais laikais žmonės vis dažniau keliauja į šalis, kuriose lankosi pirmą kartą tam, kad išplėstų savo akiratį, susipažintų su įvairiomis kultūromis, pamatytų įvairius senovinius objektus bei vietas. Prieš vykstant į kitą šalį derėtų susipažinti su jos kultūra, taisyklėmis.
Pristatyti šalies gamtinį, istorinį, ekonominį, kultūrinį, socialinį gyvenimą bei turizmo išteklius, išryškinant šalies patraukliausius turistams gamtinius ir kultūrinius išteklius.
Apžvelgti ir pristatyti šalies materialiojo ir nematerialiojo kultūros paveldo pavyzdžius, taip pat nustatyti, kokiais būdais šie pateikti kultūros paveldo pavyzdžiai pristatomi turistams.
Aptarti, kokie šalies/visuomenės kultūros elementai, simboliai yra pasitelkiami rinkodaros projektuose, kokie galimi turistų stereotipai.
Argentina, oficialus šalies pavadinimas Argentinos Respublika. Šalis, daugiausiai teritorijos užima pietuose. Antra pagal dydį Pietų Amerikos valstybė bei aštunta pagal dydį pasaulio valstybė, išsidėsčiusi tarp Andų kalnų ir Atlanto vandenyno. Argentina ribojasi su tokiomis šalimis: šiaurėje su Bolivija ir Paragvajumi, šiaurės rytuose su Brazilija, vakaruose su Čile ir rytuose su Urugvajumi. Ši šalis užima 2 791 810 km² plotą. Šalyje gyvena 44,938,712 žmonių, kurie sudaro beveik 95 procentų raštingumą. Valstybinė kalba ispanų.
Argentinos teritorijoje iki 16a. gyveno indėnų gentys(araukanai, guaraniai, teuelčiai ir kiti). Pirmykščiai gyventojai dar VIII-IX tūkstantmečiai pr. Kr. sukūrė įspūdingą Pasaulio kultūros paveldo paminklą – Cueva de los Manos su unikaliais sienų piešiniais(Vaitekūnas, Povilanskas, 2011). 1502m. į šią šalį atklydo europiečiai. Po trijų kolonizacijos šimtmečių, kai Ispanija buvo užėmusi Argentiną, 1816m. ši šalis paskelbė nepriklausomybę. Po nepriklausomybės atgavimo, šioje šalyje įsigalėjo federalinė konstitucinė respublika ir atstovaujamoji demokratija. Vyriausybė reguliuoja balanso ir kontrolės sistemą šalyje. Vyriausybės buveinė įsikūrusi Buenos Airės mieste. Argentinoje daug gamtos turtų – naftos, mineralų, dujų, medvilnės, cukrau, medienos ir tabako. 1936 m. Argentina buvo viena turtingiausių pasaulio valstybių, kuri pragyvenimo lygių mažai skyrėsi nuo Prancūzijos(Lewis, 2002). Argentinos ekonomika naudos gauna iš gamtinių resursų ir jo perdirbimo, javų gamybos, gyvulininkystės, turistų, didelio gyventojų raštingumo, geležinkelių sistemos, kuri yra didžiausia Pietų Amerikoje. Argentina yra europietiškos ir Pietų Amerikos kultūrų mišinys. Buenos Airės yra pats europietiškiausias miestas Pietų Amerikoje ir laikomas, kaip kultūrinė žemyno sostinė. Kultūrai didelę įtaką padarė ispanų, italų ir kitų Europos šalių imigracija. Kolonizacija atnešė baroko architektūrą, kuri vėliau įgavo klasicizmo bruožų. Kaip ir dauguma šalių, Argentina turi emigrantų iš Lietuvos. Buenos Airės mieste galima rasti Lietuvos ambasadą, rengiami lietuvių suvažiavimai, įvairūs renginiai. Nuo 2003m. pradėjo savo veiklą radijo laida „Ecos de Lituania“, kuri kiekvieną sekmadienį skelbia lietuviškas naujienas, pasakojama apie Lietuvos istoriją, skamba lietuviškos dainos. Laidos metu kalbama ispaniškai, kad Argentinos gyventojai suprastų, apie ką kalbama ir taip susipažintų su Lietuvos istorija, kultūra ir papročiais.
- Microsoft Word 955 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 31 puslapis (7762 žodžiai)
- Kolegija
- Kamilė
-