UAB Kesko Senukų prekių realizavimo politika


UAB k kesko senukai įmonės veikla ir plėtros perspektyvos. UAB kesko senukų verslo aplinka. UAB kesko senukai įmonės realizavimo politika. UAB Kesko Senukai įmonės vietos vertinimas. UAB Kesko Senukų asortimentas ir prekių išdėstymo prekybos salėje asortimentas. UAB Kesko Senukai įmonės prekių kainų vertinimas. UAB Kesko Senukų komunikacijos kanalai. UAB Kesko Senukų prekių judėjimo procesas. Išvados. Literatūra.


Mikroaplinką sudaro pirkėjai, tiekėjai ir konkurentai. Pirkėjais gali būti fiziniai arba juridiniai asmenys, norintys įsigyti prekę ir įsipareigoti už ją mokėti nustatytą pinigų sumą. Pirkėjai nusprendžia kokios prekės ar paslaugos jiems yra reikalingos, todėl nuo jų sprendimų priklauso įmonės veiklos rezultatai. Įmonė turi žinoti kas lemia pirkėjo apsisprendimą pirkti būtent tam tikras prekes. B. Alborovienė (2002) išskiria pirkėjus į penkias grupes:

Valstybinės ir nevalstybinės organizacijos – institucijos, kurios perka prekes savo naudojimui ar perduoti naudotis kitoms organizacijomis;

Tiekėjai – tai pavieniai asmenys arba įmonės, iš kurių yra perkama produkcija. Įmonei yra itin svarbu pasirinkti tinkamus tiekėjus, kad produkciją gautų sutartu laiku ir už palankią kainą. Didžioji įmonių dalis stengiasi apsirūpinti prekėmis iš kelių tiekėjų, kad nebūtų priklausomi nuo vienų tiekėjų kainų pakėlimo ar tiekimo apribojimų. Kaip teigia G.T. Palubinskas (1997) kuo mažiau tiekimo šaltinių, tuo labiau verslas priklauso nuo kaprizingos tiekėjų veiklos. Įmonės su svarbiais tiekėjais stengiasi užmegzti ilgalaikius ryšius. Tai užtikrina ilgalaikį stabilumą. UAB ,,Kesko Senukams“ prekes tiekia daugiau nei 900 užsienio ir 700 Lietuvos tiekėjų. Tai parodo, kad prekybos tinklas turi tikrai didelį prekių asortimentą ir užtikrina, kad pirkėjai turėtų galimybę išsirinkti tai ko jiems reikia.

Konkurentai – tai tos pačios rinkos dalyviai, kurie siūlo potencialiems pirkėjams tokias pačias ar panašias prekes arba paslaugas. Itin dažnai ne pirkėjai, bet konkurentai nulemia, kokią produkciją parduoti ir kokia kaina tai parduoti. Gerai išsiaiškinus konkurentų stiprybes, galima pasirinkti veiksmingiausius konkurencinės veiklos būdus. Taip pat dėl konkurencijos priklauso įmonės darbo sąlygos, darbo užmokestis, vadovų ir pavaldinių santykiai. Pasak B. Alborovienės (2002) yra skirstomi keturi konkurencinės rinkos struktūros tipai: grynoji konkurencija, monopolinė konkurencija, oligopolinė ir monopolija.

Įmonės pagrindinis tikslas yra pelnas, vietos parinkimas tai labai lemia. Nes įmonė suinteresuota gauti ilgalaikį pelną ir paklausą. Palanki vieta turi ir didelę reikšmę konkurencinėje kovoje. A. Pajuodis (2005) išskiria mažmeninės prekybos objekto vietos sąlygas formuojančius veiksnius: paklausa, konkurencija, pasiekiamumas, patalpos ir kita. Paklausa – tai tam tikrų prekių ar paslaugų kiekis, kurį klientai tam tikru metu gali ir nori įsigyti esant įvairiems kainų skirtumais. Jei nebus paklausos tai klientai neturės pasirinkimo laisvai išsirinkti ką įsigyti ir gali eiti į kitą parduotuvę, kur bus didesnis pasirinkimas prekių ar paslaugų. Ir tada atsiranda konkurencija. Anot Ch. Pass (1997) konkurencija -  tai varžybos tarp vartotojų, norinčių įsigyti prekę arba paslaugą, taip pat gamintojų, siekiančių parduoti šią prekę arba paslaugą. Analizuojant konkurenciją, kaip prekybos įmonės vietos pasirinkimą, tai svarbiausia būtų kiek toje teritorijoje yra pardavėjų ir kokia sudėtis, ką jie gali pasiūlyti. Labai svarbus veiksnys yra ir pasiekiamumas. Jeigu prekybos įmonė bus sunkiai pasiekiama tai jos ir pelnas bus mažesnis, ir pirkėjai nebus suinteresuoti į ją nuvykti. Taip pat reikia apgalvoti kaip būtų geriausia klientams atvykti į prekybos įmonę. Patalpos irgi svarbios, nes apibūdina vietos kokybę ir jos savybes. Patalpos turi būti patrauklios klientams ir ekonomiškos įmonei. Kiti veiksniai kurie turi įtakos ar pirkėjai lankysis prekybos įmonėje yra kvapai, triukšmas, dūmai ir panašiai.

  • Microsoft Word 792 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (4031 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rima
  • UAB Kesko Senukų prekių realizavimo politika
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
UAB Kesko Senukų prekių realizavimo politika. (2018 m.). https://www.mokslobaze.lt/uab-kesko-senuku-prekiu-realizavimo-politika.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 18:17
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo