UAB „Vičiūnai“ veiklos analizė ir sprendimai veiklai gerinti



Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. UAB „Vičiūnai“ organizacijos charakreristika ir mikroaplinkos veiksniai. UAB „Vičiūnai“ organizacijos charakteristika. UAB „Vičiūnai“ organizacijos makroaplinkos veiksniai. UAB „Vičiūnai“ organizacijos vadybinės veiklos, marketingos veiklos ir apskaitos bei mokesčių analizė. UAB „Vičiūnai“ vadybinės veiklos analizė. UAB „Vičiūnai“ misijos, vizijos ir veiklos strateginių tikslų vertinimas. UAB „Vičiūnai“ teisinės formos, valdymo struktūros ir valdymo funkcijų analizė. UAB „Vičiūnai“ marketingo komplekso elementų analizė. Prekės analizė. Kainos analizė. Paskirstymo analizė. Rėmimo analizė. UAB „Vičiūnai“ apskaitos ir mokesčių analizė. Norminiai aktai, kuriais vadovaujantis vedama apskaita bei parengiama finansinė atskaitomybė. UAB „Vičiūnai“ organizacijos apskaitos politikos rengimo principai. UAB „Vičiūnai“ organizacijos apskaitos proceso organizavimo principai. UAB „Vičiūnai“ organizacijos mokami mokesčiai. UAB „Vičiūnai“ organizacijos darbinė atskaitomybė. UAB „Vičiūnai“ organizacijos atsargų įkainojimas ir apskaita. UAB „Vičiūnai“ organizacijos ilgalaikio materialaus turto apskaita. UAB „Vičiūnai“ ssgg (swot) analizė ir priemonės veiklos gerinimui. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.
Įmonėje per metus pagaminama šimtas penkiasdešimt aštuoni tūkstančiai tonų maisto produktų. Eksportas vykdomas penkiuose regionuose: Baltijos šalyse, Vakarų ir Vidurio Europoje, Skandinavijoje bei Rytų Europoje ir Azijoje (Vičiūnai group, 2018). Aštuoniasdešimt penkis procentus visos parduodamos produkcijos sudaro eksportas (Lietuvos statistikos departamentas, 2018).
Makroaplinka – tai veiksniai, kurie sudaro išorinę rinkodaros aplinką, kurioje yra analizuojami politiniai – teisiniai, ekoniminiai, mokslo – technologiniai, ekologiniai, socialinei – kultūriniai reguliavimo veiksniai. Galima teigti, kad makroaplinka suteikia įmonei galimybes arba kelia grėsmes (Claessens, 2015).
2. UAB „VIČIŪNAI“ ORGANIZACIJOS VADYBINĖS VEIKLOS, MARKETINGOS VEIKLOS IR APSKAITOS BEI MOKESČIŲ ANALIZĖ
Kiekviena valstybė turi nusistatytą mokęsčių valdymo sistemą, kurios turi laikytis kiekviena įmonė, tuo pačiu organizacija pasirenka vadybinės veiklos ir marketingo sistemą, kuria vadovaudamsi teikia įmonei naudą ir pelna (Gaigalienė, Giačas ir Legenzova, 2016). Šiame skyriuje aptarsime UAB „Vičiūnai“ vadybinės veiklos analizę, pateiksime marketingo ir apskaitos elementus bei mokęsčių vertinimą.
2.1.1. UAB „Vičiūnai“ misijos, vizijos ir veiklos strateginių tikslų vertinimas
Komandinis darbas. Įmonė dirba komandoje ir nuolat siekia bendrų tikslų.
Atsakomybė. Įmonė sprendimus priima atsakingai, įvertindami jų poveikį įmonei, partneriams, darbuotojams, visuomenei bei aplinkai. Vičiūnai group nežada to ,ko negali ištesėti.
Profesionalumas. Įmonė dirba efektyviai, sparčiai ir kokybiškai, nuolat tobulina savo profesinius įgūdžius.
Novatoriškumas. Įmonė dinamiška ir pasiruošusi pokyčiams, imasi iniciatyvos kurti naujus sprendimus, nuolat siekia mokintis.
2.1.2. UAB „Vičiūnai“ teisinės formos, valdymo struktūros ir valdymo funkcijų analizė
UAB „Vičiūnai“ organizacijos darbuotojai kiekvienas turi savo teises ir pareigas. Sandėlio darbuotojai sandėliuoja žaliavas ir produkciją vykdo pakrovimo bei iškrovimo darbus. Laboratorijos padalinio darbuotojai užtikrina ir atsako už laiku atliktus tyrimus, tyrimų rezultatų teisingumą bei patikimumą. Atlieka mikrobiologinius tyrimus, organizuoja atvykstančių žaliavų kontrolinių pavyzdžių paėmimą ir apskaitą. Įmonės technologai kuria naujų produktų receptūras, nustato produkto gamybos technologinio proceso parametrus. Gamybos vadovo pavedimu, atnaujina technologines ir gamybos instrukcijas, koreguoja technologinio proceso parametrus. Vadybininkų padalinio darbuotojai stebi įvairių žaliavų likučius sandėlyje ir ruošia jų užsakymus, tvarko išvežamos produkcijos dokumentus, kontroliuoja prekių pristatymo į sandėlį terminus. Administracijos padalinio darbuotojai rengia dokumentus darbuotojų priėmimui į darbą ir jų atleidimui, veda buhalterinę apskaitą . Prižiūri kompiuterinių programų veklą, organizuoja užsienio svečių atvežimą į įmonę. Muitinė tarpininkų padalinio darbuotojai įmonės vardu deklaruoja prekes ir pateikia jas muitiniam tikrinimui, pildo deklaracijas. Teikia muitinės įstaigoms ataskaitas, prašymus, įformintų deklaracijų duomenis, pagal Muitinės departamento nustatytus reikalavimus. Kokybės kontrolės padalino darbuotojai kontroliuoja higieninių normų laikymąsi. Atlieka automašinų plovimo ir dezinfekacijos kontrolę. Tikrina pagamintos produkcijos kokybę (Viešas įmonių registras, Lietuvos įmonės, 2019).
Nei viena įmonė neplėtotų sekmingo verslo, jei nesivadovautų pagrindinėmis valdymų funkcijomis. Valdymas – motyvavimas, nurodymų davimas ir bet kokie kiti veiksmai, kurie atliekami sąveikaujant su darbuotojais. Mokslinėje literatūroje galima rasti iki dešimties vadovavimo funkcijų, dažniausiai literatūroje sutinkamas šios funkcijos: Motyvacija: veiksniai, sukeliantys, nukreipiantys ir palaikantys pavienio asmens elgesį. UAB „Vičiūnai“ savo darbuotojus motyvuoja išmokėdamos kasmetinius priedus už tinkamai atliktą darbą bei už lojalumą. „Vičiūnų grupės“ įmonių darbuotojams įstatymų nustatyta tvarka užtikrinamos sveikos bei saugios darbo sąlygos. Darbuotojų mokymui bei kvalifikacijos kėlimui kasmet investuojama apie milijoną eurų. Bendrovė gerbia tarptautinę žmogaus teisių apsaugą savo verslo srityje, savo veikloje užtikrina žmogaus teisių apsaugą. administracijos patalpose nurodytoje vietoje siūlo nemokamai naudotis telefonu, interneto ryšiu, spausdinimo bei kopijavimo aparatais. Visa tai įmonės darbuotojus motyvuoja išlikti lojaliais įmonei bei kartu siekti bendrų įmonės tikslų.. Lyderiavimas tai yra organizacijos narių veiklos nukreipimas tinkama linkme. Dar viena funkcija yra komunikavimas tai yra informacijos dalinimosi su kitais procesas. Siekiant įmonės tikslų svarbus ir darbas komandose (Stoner, Freeman ir Gilbert, 2005).
- Microsoft Word 4514 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 41 puslapis (8306 žodžiai)
- Kolegija
- Dilanta
-