UAB „Vičiūnai ir Ko“ transporto infrastruktūros, krovinių pervežimo technologijų ir derybų analizė


UAB „VIČIŪNAI IR ko“ esamos situacijos transporto infrastruktūros analizė. UAB „Vičiūnai ir Ko“ charakteristika. UAB „Vičiūnai ir Ko“ pervežimo maršrutas. UAB „Vičiūnai ir Ko“ naudojamų krovinių pervežimo technologijų analizė. Pakavimas ir dėžės vežti prekėms. Sandėlio VVS. UAB „Vičiūnai ir Ko“ procesai. Produkcijos gabenimas geležinkeliu į Klaipėdos uostą. UAB „Vičiūnai ir KO“ derybų dėl pasirinkto objekto planas. UAB „Maxima“ verslo padėtis. Minimalus ir maksimalus derybų tikslas. Derybų dienotvarkės sudarymas. Parinkti derybininkų vaidmenys ir pasirinkimo argumentavimas. Pasirinktos derybų strategijos, taktika ir galimi manevrai. Pasirengimo deryboms proceso išvados. Išvados. Literatūra ir kiti šaltiniai.


„Vičiūnai ir Ko” yra gamybinė įmonė, kurios pagrindinė veikla yra žuvies ir žuvies produktų gamyba. 2002 m. Plungėje buvo įsteigta UAB “Vičiūnai ir Ko”. 2003 m. įrengė Europos Sąjungos standartus atitinkantį cechą ir taip įmonė pradėjo gaminti žuvies produkciją. Įmonės produkcija yra prekiaujama įvairiose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Italijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, UK, JAV, Belgijoje, Vengrijoje, Lenkijoje ir kitose. UAB “Vičiūnai ir partneriai” dirba 745 darbuotojai.

Vertybės verslumas, novatoriškumas, kokybė, komandinis darbas, profesionalumas, atsakomybė.

Politinė aplinka. Dėl „Brexit” įtakos Lietuvai, atsiranda tam tikrų papildomų administracinių išlaidų, atsiranda daugiau patikrinimų pasieniuose, dėl to prekių judėjimas šiek tiek užtrunka ilgiau. Taip pat didelę įtaką daro vis kintantys įstatymai bei normos. Labiausiai i6skiriama problema iš politinės pusės yra kylantys bei kintantys standartų reikalavimai. Dėl aukštų standartų, keliamų maisto pramonei, kyla rizika neatitikti jų neatitikti bei gauti baudas už maisto gamybos ir higienos pažeidimus.

Ekonominė aplinka. Iš ekonominės pusės vienodai svarbios tiek didėjanti infliacija bei brangstančios žaliavų kainos. Didėjantys mokesčiai šalyje, sparčiai kylančios kainos ir lėtai augantys atlyginimai kelia infliaciją. Taip pat gamybinių įmonių problema yra brangstančios žaliavos, kas verčia kelti gaminamų produktų kainas.

Socialinė aplinka. Labiausiai išsiskiria nedarbo pagausėjimas. Esama situacija dėl COVID padidino nedarbo lygį. Daugelis žmonių karantino laikotarpiu prarado darbus, todėl net iki šiol yra jaučiamos pasekmės. Jog išsaugotų sveikatą, dauguma žmonių buvo priversti dirbti nuotoliu, kas padarė įtaką darbingumui. Didžioji dalis darbuotojų nepasitiki skiepu nuo COVID, o tai kelia dar daugiau problemų, nes reikia reguliariai atlikti testus, visad išlieka didesnė grėsmė sveikatai.

Technologinė aplinka. Neigiamas faktorius būtų tas, jog šiais laikais įsigyti gerą techniką reikia labai daug lėšų, ypač dabar kai šalyje kainos labai auga. Tinkama ir kokybiška technika daug kainuoja ir įmonė turi tam skirti daug lėšų. Kitas faktorius yra tas, jog šiuolaikiniai laikai yra labai modernūs ir išmanūs, todėl kasdien technologijos kinta ir modernėja, todėl įmonė ne visada gali spėti pasivyti naujoves, įmonė gali įsigyti naujausią techniką, o po pusmečio ji jau gali būti pasenusi. Šie abu faktoriai yra vienodai svarbūs ir vienodai gali daryti neigiamą įtaką įmonei.

Vidiniai neigiami faktoriai. Aprūpinimo proceso trikdžiai yra pagrindinė įmonės problematika. Labiausiai išsiskiria žaliavų vėlavimai iš tiekėjų. Visame procese bei jo skirtinguose etapuose pasitaiko žaliavų vėlavimų, tai yra neigiamas faktorius. Tiekimo sąlygų su tiekėju sudarymo etape gali jau atsirasti vėlavimai susiję su žaliavomis, nes patys tiekėjai nurodo, kad gali kelias dienas vėluoti pristatyti žaliavas. Užsakymo vykdymo etape taip pat gali atsirasti vėlavimų, nes pačiam tiekėjui gali vėluoti pristatyti žaliavas, o dėl to ir mums vėluos pristatyti, taip pat gali žaliavos neatitikti standartų, o tiekėjas negali pristatyti netinkamų žaliavų gamybai, kitas atvejis tiekėjui kelyje gali atsitikti netikėta situacija, gali įvykti spūstys, avarijos ar pasitaikyti netinkamos oro sąlygos.  Krovinio priėmimo etape, kai gamintojas priima krovinį iš tiekėjo, gamintojas apžiūri krovinį, šiame etape gali pasitaikyti brokas, kitaip tariant gali būti parinkta netinkama krovinio gabenimo temperatūra, o dėl to žaliavos gali sugesti ir panašiai. Taip pat būna pasitaiko ir kiekio neatitikimų. 

  • Microsoft Word 4575 KB
  • 2024 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (6671 žodžiai)
  • Kolegija
  • P4liot
  • UAB „Vičiūnai ir Ko“ transporto infrastruktūros, krovinių pervežimo technologijų ir derybų analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
UAB „Vičiūnai ir Ko“ transporto infrastruktūros, krovinių pervežimo technologijų ir derybų analizė. (2024 m.). https://www.mokslobaze.lt/uab-viciunai-ir-ko-transporto-infrastrukturos-kroviniu-pervezimo-technologiju-ir-derybu-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 10:58
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo