Urbanizacijos įtaka transporto veiklai



Transporto geografija Urbanizacijos įtaka transporto veiklai Deivydas Urbonas Dmitrij Jurkoit GL23D.
Vilniuje daugiausiai spusčių būna rytais apie 8 ryto. Kai žmonės važiuoja į darba link centro iš tolimesniu rajonu. Taip pat būna vakarais apie 16 17h kai visi žmonės važiuoja iš darbo.
Per pastarosius 30 metų Vilnius labai pasikeite.
Keliai tapo geresni, pastatyta daug nauju viaduku ir tiltu.
Įtaka infrastruktūros plėtrai (geležinkelių, autokelių, stočių, uostų plėtra). Įtaka transporto darbuotojui ir transporto darbo sąlygoms. Įtaka transporto srautų kiekiams. Įtaka transporto srautams kryptims.
1 etapas: Kompaktinis miestas. Paprastai vyrauja pėsčiųjų sistema. Transportas arklių traukiamos karietos. Miestas nedidelis, gyventojų tankis didelis, viskas buriasi aplink istorinį miesto centrą.
2 etapas: Viešojo susisiekimo miestai. Intensyvi miesto plėtra, kurią riboją viešųjų transporto linijų ilgis. Natūralu, nes niekas nenori gyventi toli nuo stotelių ir kasdien kulniuoti iki jų 20min. Vilniuje tai 1960 1990 metų laikotarpis. Kada sovietmečio architektai tikslingai planavo atskirų funkcijų rajonus, juos vieną nuo kito gana žymiai atskirdami. Automobilizacijos kiekis žemas.
3 etapas: Automobilizacijos metas. Žmonės turi galimybę įsigyti nuosavą transportą, tai žymiai sumažina kelionės trukmę, miestas pradeda intensyviai plėstis į rajonus. (pvz. kad ir Grigiškes ar Nemenčinę) gyventojų tankis mažėja. Atskirų funkcijų rajonai persipina vienas su kitu.
- MS PowerPoint 659 KB
- 2015 m.
- 12 puslapių (420 žodžiai)
- Kolegija
- Dima
-