„Valve Corporation“ veiklos analizė ir valdymas


„Valve Corporation“ veiklos analizė ir valdymas. Įvadas. Įmonės ir jos veiklos aprašymas. Įmonės pristatymas. Įmonė verslo šakos kontekste. Įmonės struktūros ir pareigybių analizė. Gaminamos produkcijos/teikiamų paslaugų aprašymas. Įmonės veiklos ir plėtros potencialo analizė.įmonės plėtros prielaidų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.


Kompiuterinių žaidimų industrija yra viena iš sparčiausiai augančių industrijų visame pasaulyje. Nuo 2012 m. iki 2018 m. kompiuterinių žaidimų industrija išaugo nuo $70.6 mlrd. iki $137.9 mlrd. Manoma, kad jeigu ji toliau augs tokiais pat tempais, tai iki 2021 m. ji turėtų pasiekti apie $180 mlrd. Kompiuteriniai žaidimai greitai tampa ypač labiau prieinami kiekvienam žmogui, kadangi beveik kiek vienas turi išmanųjį telefoną. Viena iš svarbiausių kompiuterinių žaidimų industrijos įmonė yra „Valve Corporation“, todėl aš ją apžvelgsiu šiame darbe ir aprašysiu jos veiklą, struktūrą, parduodamą produkciją arba teikiamas paslaugas, jos galimybes.

„Valve“ toliau kūrė pirmojo asmens žaidimus 2000-aisiais metais ir išleido keletą ypač pripažintų ir sėkmingų žaidimų. 2004 m. išleido ilgai laukiamą tęsinį „Half-Life 2“ savo sukurtoje skaitmeninėje distribucijos platformoje „Steam“. Buvo parduota apie 10 mln. žaidimo kopijų, laimėta dešimtis apdovanojimų. Nuo 2010 m. „Valve“ pradėjo fokusuotis labiau į savo esamų produktų palaikymą, išleidžiant dažnus turinio atnaujinimus. 2012-ųjų pabaigoje „Valve“ pradėjo investuoti į virtualios realybės technologijas ir kurti programinę įrangą, žaidimus VR platformoms.

„Valve“ yra laikoma viena iš labiausiai įtakingų ir svarbiausių įmonių žaidimų industrijoje. 2013 m. Gabe Newell gavo „BAFTA Fellowship award“ apdovanojimą, kuris pripažino, kad „Valve“ turėjo ypač didelę įtaką plėtojant žaidimų industriją savo išleidžiamais inovaciniais produktais.

Industrijos šaltiniai 2015 m. paskelbė, kad „Valve“ „Steam“ platforma turėjo virš 125 milijonus aktyvių paskyrų. „Valve“ paskelbtomis žiniomis „Steam“ platforma turi virš 33 mln. aktyvių vartotojų, kurie yra aktyvūs kiekvieną dieną ir 67 mln. vartotojų, kurie yra aktyvūs platformoje nors vieną kartą į mėnesį.

„Valve“ pagrindinės pajamos yra iš žaidimų pardavimų „Steam“ platformoje. 2017 m. platforma atnešė apie $4300 mln. pajamų, šis skaičius yra virš du kartus didesnis palyginus su 2014 m. Globalioje skalėje, didžiausios pajamų dalys yra pasiskirsčiusios tarp Šiaurės Amerikos ir Vakarų Europos, 34 ir 29 procentai šių regionų rinkos atitinkamai.

Tai yra ypač įspūdingos statistikos ir dar įspūdingesnės įvertinus tokį faktą, kad visas skaitmeninių personalinių kompiuterinių žaidimų rinkos pajamos 2017 m. buvo apie $32.3 mlrd. Jeigu iš šio skaičiaus išskaičiavus fizinių žaidimų kopijų pardavimus ir interneto naršyklėse pardavinėjamus žaidimus, visas skaitmeninių žaidimų personalinių kompiuterių rinkos dalies pajamos buvo apie $23.9 mlrd.

  • Microsoft Word 144 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2335 žodžiai)
  • Universitetas
  • Edvinas
  • „Valve Corporation“ veiklos analizė ir valdymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
„Valve Corporation“ veiklos analizė ir valdymas. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/valve-corporation-veiklos-analize-ir-valdymas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 17:44
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo