Variklių galios didinimo būdai, technologiniai procesai didinantys galią


Turinys. Įvadas. Darbo objektas variklių galios didinimas. Darbo tikslas išanalizuoti, kokiais būdais ir technologiniais procesais yra didinama variklių galią. Darbo uždaviniai. Išanalizuoti kuo daugiau būdų variklių galiai padidinti. Plačiau paaiškinti variklių galios didinimo būdus. Sužinoti kokios detalės naudojamos variklių galios didinimui. Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė. Sportinis oro filtras. NOS - azoto suboksido sistema. Sistemų skirstymas. Variklio pripūtimas oru. "Chip" tiuningas. Variklio darbinio tūrio didinimas. Pastabos dėl automobilių variklio galios didinimo būdų. Išvados. Literatūra.


Nedidindami variklio litražo ir masės galime padidinti galią pritaikę turbiną. Galia yra proporcinga dujų slėgiui cilindruose, o slėgis priklauso nuo sudegusio kuro mišinio.

Bet kokiam kurui reikalingas oras, kad jis galėtų sudegti. 1 kg benzino sudeginti reikia 14,96 kg oro, o 1 kg dyzelinio kuro reikia 14,45 kg oro. Norint sudeginti kuo daugiau kuro, į variklį reikia patiekti kuo daugiau oro. Tam varikliai yra tikrąja to žodžio prasme pripučiami, nuo to variklio galia padidėja net 30 – 50 proc. ir daugiau.

Plačiausiai yra taikomas turbokompresorinis pripūtimas, nes yra gana ekonomiškas, panaudojama vartotų dujų plėtimosi energija. Variklio galia proporcinga pripūtimo slėgiui. Todėl turbokompresorius veikia inertiškai. Paspaudus akceleratorių, variklio sūkiai nepadidėja iš karto kaip mes norėtume, o reikiama variklio galia truputį atsilieka. Kas turi turbininį variklį, jie tai žino. Šį reiškinį lengva pastebėti norint greitai įsibėgėti ar lenkiant automobilį. Kiek paduodama oro ar kuro mišinio priklauso nuo kompresoriaus sūkių. Turbina gaminama iš karščiui atsparaus lydinio, o kompresorius iš aliuminio. Turbinos ir kompresoriaus rotoriai sumontuoti ant plieninio veleno.

Pakeitę alkūninį veleną į kitokį su šiek tiek didesne stūmoklio eiga;

Darbinio tūrio padidinimas sukelia sukimo momentą, bet sumažėja didžiausios galios apsisukimų skaičius. Taip atsitinka dėl to, jog padidėja stūmoklio žiedų lietimosi plotas i cilindro sieneles kuomet yra padidintas cilindro skersmuo arba kai mechanizmas veikia didelėmis apsukomis. Suspaudimo kameros būna įvairių ir gana sudėtingų formų. Kameros tūris nustatomas pripildant jas skysčio.

tūris, kurį sudaro stūmoklis neprieidamas iki viršutinės cilindro bloko plokštumos (jeigu toks yra);

Reikia atkreipti dėmesį į tai, kad sportiniame variklyje mažėja degimo kameros tūris jam dirbant aukštais sūkiais ir gana didelėmis apkrovomis. Tai įvyksta dėl terminio stūmoklio padidėjimo ir dinaminio švaistiklio pailgėjimo.

  • Microsoft Word 122 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2029 žodžiai)
  • Kolegija
  • Darius
  • Variklių galios didinimo būdai, technologiniai procesai didinantys galią
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Variklių galios didinimo būdai, technologiniai procesai didinantys galią. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/varikliu-galios-didinimo-budai-technologiniai-procesai-didinantys-galia.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:14
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo