Volkswagen passat variklis



Įvadas. Variklio techninė charakteristika. Alkūninis mechanizmas. Aušinimo sistema. Dujų skirstymo mechanizmas. Variklio tepimo sistema. Variklio maitinimo sistema. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.
Passirinkau aprašyti volkwagen passat B3 VR6 variklį, šiame darbe apžvelgsiu bei išanalizuosiu šio variklio alkųninį ir dujų skirstymo mechanizmą, aušinimo sistemą, tepimo sistemą, maitinimo sistemą bei variklio techninę charakteristiką.
Šiame, volkswagen passat VR6, variklyje cilindrai išdėstyti dvejomis eilėmis. Taikoma V formos cilindrų išdėstymo schema, tačiau kampas tarp cilindrų eilių yra ne 45° ar 60° kaip įprasta, o 15° (žr. 3 paveiksle), todėl šio variklio plotis ganėtinai mažas, tad jo gabaritai ir mažesni.
Stūmoklis juda tarp dviejų taškų viršutinio ir apatinio. Įsiurbimo taktas - sukantis alkūniniui velenui (žr. 4 paveiksle), stūmuoklis (žr. 5 paveiksle) juda iš viršutinio taško žemyn, o tuo tarpu oras cilindre išretėja ir yra atidaromas įsiurbimo vožtuvas pro kurį yra įpūrškiamas degusis mišinys. Stūmuokliui pasiekus apatinį tašką įsiurbimo vožtuvas yra uždaromas. Suspaudimo taktas – alkūnis velenas toliau sukdamasis ima stumti stūmuoklį link viršutinio taško ir tuo tarpu pradedamas spausti degusis mišinys. Stūmuokliui pasiekus viršutinį tašką, degusis mišinys yra uždegamas nuo žvakės kibirkšties. Darbo taktas - mišiniui uždegus, dujų slėgis labai padidėja ir jos spaudžia stūmoklį, dėl to jis pradeda judėti žemyn link apatinio taško. Leisdamasis stūmuoklis priverčia judėti švaistiklį, o šis alkūninį veleną. Stūmokliui pasiekus apatinį tašką atsidaro išmetimo vožtuvas. Kildamas stūmoklis link viršutinio taško išstumia panaudotas dujas lauk. Šis procesas kartojasi tol kol dirba variklis.
Volkswagen passat vr6 variklyje yra du dujų skirstymo velenai (žr. 7 paveiksle). Vienas velenas skirtas vienai V formos variklyje esančioje cilindrų grupei, o kitas kitai.
- Microsoft Word 2706 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 15 puslapių (1476 žodžiai)
- Kolegija
- Andrius
-