Žalios naftos ir jos produktų krovos primorsko jūrų uoste situacijų modeliavimas



Žalios naftos ir jos produktų krovos primorsko jūrų uoste situacijų modeliavimas santrauka. Žalios naftos ir jos produktų logistinė grandinė Primorsko uoste. Primorsko uosto žalios naftos ir jos produktų dinamika ir tendencijos. Stipriausią poveikį turintys veiksniai bei įvairių situacijų modeliavimas.
Straipsnyje analizuojama žalios naftos ir jos produktų krova Primorsko uoste, Rusijoje. Jūrų uostas Primorsk turi du naftos terminalus, orientuotus į naftos ir dyzelinio kuro eksportą ir perkrovimo kompleksą. Nafta ir jos produktai sudaro 100% Primorsko uosto krovinių. Išanalizavus 2002 – 2014 metų žalios naftos ir jos produktų krovos rodiklius, remiantis įvairiais šaltiniais, nustatyti veiksniai turintys jiems poveikį. Taip pat nustatytos krovos dinamikos tendencijos bei ateinantiems laikotarpiams prognozuoti galimi krovos rezultatai.
Jūrų transportas sudaro apie 17% viso transporto apimties Tolimuosiuose Rytuose. Pagrindinis vaidmuo šiame procese yra Pajūrio kraštas .Pajūris geografiniu ir komunikacijos požiūriu yra vienas iš pagrindinių pasienio regionų Rusijoje. Tai pagrindiniai Rusijos transporto vartai į Šiaurės Rytų Aziją ir Azijos Ramiojo vandenyno regioną. Pro neužšąlantį Primorsko uostą šalis turi patogią prieigą prie pasaulinio vandenyno.Šiame uoste gabenami žalioji nafta ir jos produktai ir tai vienintelis gabenamas krovinys, nes Primorsko uostas laikomas naftos uostu.
Įvertinti Primorsko uosto žalios naftos ir jos produktų krovos rodiklius 2002 – 2014 metų laikotarpiu.
Įvertinti 2002 – 2014 m. laikotarpio žalios naftos ir jos produktų krovos Primorsko uoste statistikos rodiklius.
Apibūdinti Primorsko uosto žalios naftos ir jos produktų krovos dinamiką ir tendencijas.
Nustatyti veiksnius, turinčius įtakos žalios naftos ir jos produktų krovos rezultatams.
Sumodeliuoti žalios naftos ir jos produktų krovos situacijas Primorsko uoste ateinantiems laikotarpiams.
Nafta yra saugoma laive “talpykloje”, t.y. specialiuose konteineriuose. Paprastai, kai laivas įplaukia į uostą, jis yra aptariamas konferencijoje ir daromas perkrovimo grafikas. Į laivą pakyla valdžios Komisija patikrinti laivą.Tuo metu laivas yra uždarytas, nes jis yra kitos valstybės teritorijoje, Po Komisijos į laivą keliasi perkrovimo komplekso atstovai, iš kurio bus tiekiama nafta į krantą.