AB DNB bankas rinkodaros veiklos analizė


Įvadas. Rinkodaros veiklos ir rinkodaros strateginio planavimo analizė teoriniu aspektu. Rinkodaros veiklos ir rinkodaros strateginio planavimo samprata bei reikšmė. Rinkodaros strateginio planavimo proceso etapai. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Įmonės perspektyvų tyrimas. Rinkodaros tikslai ir funkcinės strategijos. Rinkodaros komplekso elementai. Konkurencinio pranašumo įgijimas. Rinkodaros strateginis veiklos planas bei jo svarba įmonės veikloje. Dnb banko rinkodaros strateginio planavimo veiklos analizė. Įmonės charakteristika. DNB banko strateginio planavimo procesas. DNB banko misija. DNB banko tikslai. DNB banko perspektyvų tyrimas. DNB banko tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. DNB banko rinkodaros komplekso elementų analizė. DNB banko prekių ir kainų analizė. DNB banko prekių paskirstymo analizė. DNB banko prekių rėmimo ir rinkodaros komunikacijos analizė. DNB banko konkurencijos sėkmę lemiantys veiksniai. DNB banko rinkodaros strateginis veiklos planas. Išvados. Literatūra.


Rinkodara, kaip procesas, apima vartotojų poreikių nustatymą bei jiems tenkinti būtinų sprendimų priėmimą ir įgyvendinimą, tačiau nei viena įmonė negali būti garantuota dėl savo ateities jei ji orientuojasi tik į šiandienines prekes, paslaugas ir rinkas. Todėl svarbiausią reikšmę turi rinkodaros strateginis planavimas, kuris apima ne vieno, o viso komplekso strateginių sprendimų parengimą ir įgyvendinimą. Paslaugų įmonėms, tokioms kaip bankai, skirtingai nei kitoms (pvz. gamybos įmonėms), tradicinio 4P rinkodaros komplekso elementų per maža, todėl jis yra papildytas dar 3P. Visa tai bus analizuojama darbe. Kokius lemtingus veiksmus reikėtų atlikti, kad būtų galima įgyvendinti strateginėse programose užsibrėžtus tikslus, sau klausimą kelia ne viena šiuolaikinės rinkos sąlygomis dirbanti įmonė. Su tokia problema susiduria ir AB DNB bankas, todėl šiame darbe tai ir bus analizuojama.

Įmonės strategijos kūrimas, planavimas ir įgyvendinimas yra sudėtingas procesas. Jau vien tam, kad būtų parengtas ir priimtas atskiras strateginis sprendimas, praeina nemažai laiko. Priimant strateginius sprendimus dalyvauja įmonės vadovai, struktūrinių padalinių vadovai, su įmone susieti išoriniai subjektai, tokie kaip: valstybės institucijos, konkurentai, vartotojai ir pan. Vadinasi, įmonė yra veikiama tam tikrų išorinių ir vidinių veiksnių, kurie įtakoja ir įmonės strateginius sprendimus, bei dalyvauja strateginio planavimo procese. Čia ir iškyla pagrindinė problema: kaip turėtų atrodyti ekonomiškai naudinga, gerai organizuota, moderni, įmonės vertę didinanti marketingo strategija.

Darbo objektas : AB DNB banko rinkodaros veikla.

Šio darbo tikslas : ištirti DNB banko rinkodaros veiklą.

Darbo uždaviniai :

Ištirti teorinius rinkodaros veiklos ir rinkodaros strateginio planavimo pagrindus;

Išnagrinėti strateginio plano struktūros ypatumus teoriniu požiūriu;

Ištirti įmonės strateginio planavimo procesą;

Išanalizuoti AB DNB banko strateginį veiklos planą.

Tyrimo metodai : mokslinės literatūros bei statistinių duomenų lyginamoji ir sisteminė analizė, loginė analizė ir sintezė.

Darbo struktūra : Šį darbą sudaro dvi pagrindinės dalys, sudarytos iš poskyrių.

Pirmojoje dalyje analizuojama teorinė Išskiriami rinkodaros strateginio planavimo proceso etapai, tokie kaip: įmonės misija, tikslai, perspektyvų tyrimas, rinkodaros tikslai ir funkcinės strategijos, rinkodaros komplekso elementai, bei konkurencinis pranašumas. Taip pat analizuojama rinkodaros strateginio veiklos plano struktūra, jo svarba įmonės veikloje.

Antrojoje dalyje nagrinėjama AB DNB bankas rinkodaros veikla: įmonės charakteristika, strateginio planavimo procesas (įmonės misija, tikslai, perspektyvų tyrimas, tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija, rinkodaros komplekso elementai) bei

Marketingo specialistai turi puikiai žinoti ne tik savo teikiamą produkciją ir paslaugas, bet ir konkurento įmonės veiklą bei galimybes.

Įmonės vadovai yra atsakingi už visos įmonės strateginio plano parengimą; jie nusprendžia, kaip paskirstyti darbus; kurios veiklos imtis ir kurios atsisakyti. Kiekvienas padalinys ruošia planą, kuriuo grindžiamas kiekvieno padalinyje esančio verslo vieneto finansavimas. Kiekvienas verslo vienetas ruošia strateginį verslo vieneto planą. Marketingo planas sudaromas kiekvienai verslo vieneto prekei ar paslaugai (prekių/paslaugų asortimentui, prekių/paslaugų ženklui); jame numatoma, kaip ta preke bus siekiama konkrečių tikslų konkrečioje rinkoje. Vadovybė stebi šių planų įgyvendinimą bei rezultatus, ir, jei reikia, imasi koreguojančių veiksmų.

  • Microsoft Word 71 KB
  • 2023 m.
  • Lietuvių
  • 38 puslapiai (10822 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gabrielė
  • AB DNB bankas rinkodaros veiklos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
AB DNB bankas rinkodaros veiklos analizė. (2023 m.). https://www.mokslobaze.lt/ab-dnb-bankas-rinkodaros-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:34
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo