Apatitų logistikos technologijų ir terminalo sąveika


Įvadas. Apatitų logistikos technologijų analizė. Apatitų transportinės būklės analizė. Apatitų logistikos technologijų proceso ypatumai. Apatitų logistikos technologijų analizės metodika. Apatitų krovos proceso vertinimas. Krovinio maršruto ir paskirties uosto apibūdinimas. Krovos terminalo technologinio proceso apibūdinimas. Krovos proceso technologinis įvertinimas. Optimalios krovinio logistikos technologijos, atsižvelgiant į terminalo veiklą, parinkimas. Išvados. Literatūra.


Krovinio vieneto parametrai priklauso nuo to, kaip krovinys yra supakuotas. Apatitus gabenti galima biraus pavidalo ir generaliniu kroviniu. Birius apatitus gabena POSTPANAMAX tipo laivai – tai didelės apimties laivai, taip pat konteineriuose, laivo triumuose. Generaliniais kroviniais gabenami pakuoti apatitai. Juos gabenama didelės apimties maišuose, kurie sveria apie 1 toną ir dedami ant palečių.

Krovinio siunta formuojama 40 pėdų konteineryje (40‘ HC). Krovinio siuntai formuoti naudojamos EUR-Pallet, kurių išmatavimai - 800 x 1200 mm.

Į konteinerį yra sutalpinami 20 didmaišių. Apatitai užima 20 m3 viso konteinerio tūrio (apie 60%)Didmaišių svoris konteineryje yra 20000 kg, t.y. apie 71% viso konteinerio.

Šioje dalyje pateikiama informacija apie apatitų transportavimo galimybes. Apatitai gabenami yra geležinkeliais, sunkvežimiais ir laivais.

Gabenat krovinį nepakuotą, jis gali būti transportuojamas pripilant, pakraunant ir iškraunant specialiose prieplaukose;

Visi kėlimo ir transportavimo įrenginiai turi būti tvarkingi, naudojami pagal paskirtį bei atitikti visus darbų saugos reikalavimus. Krovos darbai iš anksto tūri būti suderinami su laivo kapitonu.

Kai krovinys supakuotas, paketas turi būti stiprus, nesudaryti kliūčių saugiam traukinių eismui ir suformuotas taip, kad juos būtų galima saugiai krauti mechanizmais;

Gabenant konteineriu krovinys turi atitikti visus saugos reikalavimus, kad neviršytų nustatytų normų.

Vežant apatitus, turi būti keliai nebūtų teršiami kroviniais(naudojami sandarūs kėbulai ir tentai)

Sufasuotas krovinys ir sukrautas ant palečių taip pat turi būti tinkamai sutvirtinamas ir išdėstomas transporto priemonėje, kad vežant nekeltų pavojaus nei vežėjui nei aplinkiniams.

Analizuojamas krovinys dedamas ant EUR-Pallet, kurių išmatavimai - 800 x 1200 mm, o krovinio siunta formuojama 40 pėdų konteineryje (40‘ HC).

Šiame poskyryje analizuojama apatitų pramonės logistikos tiekimo grandinės analizė. Pasirinktas logistinės grandinės taškas yra Murmanas, Kolos pusiasalis (Rusija). Krovinys kraunamas ant palečių. Atsižvelgiant į krovinį pasirenkama paletė ir kroviniui skirtas konteineris. Pats svarbiausias procesas vyksta tada, kai mineralai yra perdirbami ir transportuojami į įmones, kurios priima ir apdirba produktą. Pilnai paruošti apatitai gabenami kelių transportu, geležinkeliu, jūrų transportu į paskirties vietą, kur produktas bus eksportuojamas. Tada dažniausiai produktas naudojamas trąšų gamyboje, pašaruose.

Lkr2 – reikiamas krantinės ilgis švartuojant prie krantinės kelis laivus

Šiame darbe yra apibūdinamas pasirinkto krovinio gabenimo maršrutas, paskirties uoste esančio terminalo aprašymas bei jo technologinės veiklos apibūdinimas. Šioje darbo dalyje analizuojami technologiniai infrastruktūros elemento našumas, bei apskaičiuojamas faktinis terminalo pralaidumas.

Krovinio gabenimo maršrutas: Murmanas (Rusija) - Klaipėda. Šis uostas buvo pasirinktas, nes yra arčiau Lietuvos ir yra didelis. Murmano uoste yra iškasama ir vežama nemaža dalis trąšų ,mineralų.

Klaipėdos uosto pasirinkimą lėmė taip pat stabiliai auganti krova, kuria remiantis, galima daryti prielaidą, jog uostas vystosi labai sparčiai. Šiuos uostus skiria 2145,94 mylios arba 3453,56 kilometrai. Nuo Klaipėdos uosto iki Rusijos uosto trukmė yra 5 dienos ir 13 valandų.

Gabenanama pasirinktą krovinį apatitus su YM Inventive laivu į Klaipėdos jūrų uostą, krauname juos konteinerių terminale. Laivas YM Inventive gali priplaukti prie krantinės, nes atitinka krantinės gyli, grimzlę.

Mano pasirinktas terminalas yra Klaipėdos konteinerių terminalas, kadangi krovinys yra gabenamas konteineryje. Bendras plotas terminalo 32 ha. Sandėlio plotas siekia 4.500 m2. Krantinės ilgis 820 m., gylis – 10 m. Krovos našumas siekia 2,92 mln. tonų.

  • Microsoft Word 416 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3542 žodžiai)
  • Kolegija
  • Egita
  • Apatitų logistikos technologijų ir terminalo sąveika
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Apatitų logistikos technologijų ir terminalo sąveika. (2017 m.). https://www.mokslobaze.lt/apatitu-logistikos-technologiju-ir-terminalo-saveika.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:46
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo