Automobilis ir elektronika



Vartotojų automobilių pirkimo įpročiai keičiasi, skatindami automobilių elektronikos pramonės augimą. Kiekvienais metais automobilių gamintojai integruoja daugiau naujos ir patobulintos elektronikos transporto priemonėse. Dabartinis automobilio kėbulo elektronikos sistemų augimo tempas lenkia automobilių gamybą koeficientu keturi prie vieno.
Kai kurios dabartinės naujų ar patobulinų savybių tendencijos yra tiesiogiai susijos su vis labiau sudėtingos elektronikos integravimu, siekiant pagerinti markės reputaciją, konkurencingą diferencijaciją, vartotojų komfortą ir saugumą. Hibridiniai-elektriniai automobiliai yra madingi, kaip ir iPod prijungimas prie valdymo prietaisų skydelyje integruotos pramogų sistemos. Vartotojai Bluetooth sąsają tarp telefonų ir integruotų laisvų rankų įrenginių laiko standartine komplektacija.
Tačiau tokios savybės yra tik pradžia. Kitos aukšto inžinerinio lygio, sudėtingos savybės kurių keleiviai negali pamatyti ar paliesti, tačiau kurios paveikia jų patirtį taip pat yra vis dažniau integruojamos. Jos apima prisitaikantį priekinį apšvietimą, daugiaašio reguliavimo sėdynes, išmanias klimato kontrolės sistemas, susidūrimų išvengimo ir dinaminę pastovaus greičio palaikymo sistemą. Taip pat tikimasi gauti aukštos kokybės valdymo prietaisų skydelio patirtį, tačiau šių nepaprastų sistemų diegimas automobiliuose turi kainą.
Vienas iššūkis automobilių elektronikos projektuotojams yra greitai pristatyti naujus elektronikos komponentus keleivių komfortui, saugumui ir patobulinimams. Inžinieriams reikia sutrumpinti bendrą projektavimo ir kvalifikacijos laikotarpį, padidindaminti esamų sistemų funkcionalumą nekompromisuojant griežtėjančių kokybės, patikimumo ir kainos tikslų. Sprendžiant šiuos iššūkius, automobilių projektuotojai ieško daugiau labai integruotų sprendimų, pagerinančių sistemų fukncionalumo tankius. Didelio masto mišrių signalų integrinių grandynų integracija yra viena patraukli alternatyva.
Beveik kiekviena integruota automobilio sistema turi atlikti tris funkcijas: užfiksuoti, apskaičiuoti ir komunikuoti. Užfiksavimu vadinamas informacijos išgavimas iš realaus pasaulio ir jo pavertimas skaitmeniniu. Tai gali būti analoginė įtampa iš slėgio sensoriaus naudojamo padangų slėgio stebėjimo sistemoje ar kylanti signalo briauna, kaip matoma susidūrimo aptikimo sensoriaus įėjimo/išėjimo kontakte, kuris būtų prijungtas prie oro pagalvės išskleidimo mechanizmo.
- Microsoft Word 34 KB
- 2015 m.
- 5 puslapiai (1821 žodžiai)
- Domis
-