Degalų ir energijos sąnaudų palyginimas naudojant Europos važiavimo ciklą (NEDC)


Pradiniai duomenys. Skaičiavimuose naudotos formulės. Skaičiavimams naudotas važiavimo ciklas. Gauti rezultatai. Miesto ciklai. Užmiesčio ciklas. Mišrus važiavimas. Išvados.


Miesto ciklas buvo kartojamas keturis kartus, mieste vidaus degimo variklio reikia tik įsibėgėjimui, o visam kitam važiavimui puikiai užtenkta ir elektrinio. Iš šių grafikų galime pastebėti, jog CO2 emisija yra ženkliai mažesnė hibrido, negu benzino, lygiai taip pat ir mažesnės energijos sąnaudos, dėl ko hibrido sąnaudos yra mažesnės.

Užmiestyje hibridas dar geriau dirba negu mieste, papildomas elektrinis variklis, palengvina darbą automobilio įsibėgėjimui, todėl kuro sąnaudos ir yra mažesnės. Taip pat, CO2 beveik du su puse karto išmeta hibridas, negu benzininis automobilis, o energijos suvartoja beveik dvigubai.

Na, o mišriame važiavime, vistiek taupiau, bei švariau važiuoja hibridas, nes kadangi praeituose cikluose jis buvo geresnis, todėl lygiai ir čia taip pat yra. Taip pat, energijos sąnaudos hibrido yra beveik dvigubai mažesnės, CO2 emisija taip pat virš dviejų kartų mažesnė.

Taigi, atlikus visus skaičiavimus, galime pastebėti, jog 2020 metų gamybos Hyundai Tucson su 1.6 benzininiu varikliu ir su hibridine pavara aplenkia švara bei kuro sąnaudomis, tokį pat automobilį, tik be hibridinės pavaros. Beveik visuose cikluose, hibridinis automobilis važiavo dvigubai mažesnėmis sąnaudomis, bei dvigubai mažiau išmetė CO2.

  • Microsoft Word 610 KB
  • 2023 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (519 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rob
  • Degalų ir energijos sąnaudų palyginimas naudojant Europos važiavimo ciklą (NEDC)
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Degalų ir energijos sąnaudų palyginimas naudojant Europos važiavimo ciklą (NEDC). (2023 m.). https://www.mokslobaze.lt/degalu-ir-energijos-sanaudu-palyginimas-naudojant-europos-vaziavimo-cikla-nedc.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 10:38
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo