Draudimo įmonės įvaizdžio analizė



Įvadas. Įmonės įvaizdžio vertinimas teoriniu aspektu. Organizacijos įvaizdžio samprata. Organizacijos įvaizdžio kūrimas. Įmonės įvaizdžio strūktūra. Organizacijos įvaizdį lemiantys veiksniai. Prekinio ženklo įvaizdis. Įmonės personalo įvaizdis. Draudimo įmonės ergo lietuva įvaizdžio formavimas. Įmonės pristatymas. Įmonės ERGO Lietuva įvaizdžio formavimas. Įmonės SSGG analizė. Ergo lietuva įvaizdžio įtakos įmonės klientams analizė. Surinktų duomenų statistinė analizė ir rezultatų apibendrinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Pasirinkta darbo tema- Įmonės ERGO Lietuva įvaizdžio analizė- šiandieną labai aktuali tema, kadangi teigiamas ir tikslus įmonės įvaizdis- tai vienas didelis žingsnis sėkmingos bei pelningos veiklos link.
Darbo tikslas- Išanalizuoti, koks yra ERGO Lietuva įvaizdis.
Darbo uždaviniai:
1.Išnagrinėti įmonės įvaizdžio vertinimą teoriniu aspektu.
2.Išanalizuoti ERGO Lietuva įvaizdį.
3.Atlikti ir pateikti įmonės ERGO Lietuva SSGG analizę.
4.Pateikti įmonės ERGO Lietuva duomenų analizę ir pateikti išvadas
Darbe naudojami metodai:
Mokslinės literatūros ir internetinių šaltinių duomenų analizė.
Rinkos segmentų apklausa (anketa).
Surinktų duomenų statistinė analizė.
Išvadų formulavimas.
- Microsoft Word 414 KB
- 2014 m.
- 31 puslapis (6787 žodžiai)
- Universitetas
- Neringa
-
Draudimo įmonės įvaizdžio analizė. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/draudimo-imones-ivaizdzio-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:10