Įmonės įvaizdžio kūrimas



Įmonės įvaizdžio kūrimas. Organizacijos įvaizdis ir jo svarba. Įvaizdžio formavimas. Įvaizdžio kūrimas ir įtvirtinimas. Įmonės įvaizdis. Įvaizdžio lygiai. Įvaizdžio lygių aspektai. Įmonės tapatybė. Įmonės įvaizdžio veiksniai bei jų požymiai. Kam reikalingas prekės ženklas? Prekės kokybės įtaka įmonės įvaizdžiui. Įmonės dislokacija. Išvados. Literatūra.
Įmonės įvaizdžio kūrimas laikomas vienu iš svarbiausių įmonės marketingo strateginių valdymo tikslų. Įmonės įvaizdis yra prasminga, struktūruota idėjų, jausmų, suvokimų ir įsivaizdavimų, kuriuos asmuo ar asmenų grupė turi įmonės atžvilgiu, visuma. Norint sukurti įmonės įvaizdį pirmiausia būtina nustatyti jo struktūrą. Labai sunku sukurti universalų įmonės įvaizdį, kuris būtų palankus visoms rinkos tikslinėms grupėms. Tai yra todėl, kad paprastai organizacija kontaktuoja su įvairiomis visuomenės grupėmis, kurių vertinimo kriterijai, bei vertybių sistemos yra skirtingos, o kartais netgi priešingos viena kitai.
Įmonės įvaizdžio kūrimas. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/imones-ivaizdzio-kurimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:09