Geležinkelių tiesybos ir remonto technologija


Aiškinamasis raštas – esama padėtis. Kapitalinio remonto metu atliekami darbai. Pagrindiniai mechanizmai. Skaičiavimai. Technologinė kortelė ir kalendorinis darbų atlikimo grafikas. Priedas.


Kapitalinis remontas kai naujais visi susidėvėję kelio konstrukcijos elementai, nekeičiant geometrinių konstrukcijos parametrų. Atlikus kapitalinį bėgių kelio remontą, traukinių greitis yra nemažesnis, nei buvo iki kapitalinio remonto.

Kapitaliai remontuojamo kelio ruož ilgis 9 km iš kurių 60 % tiesūs ruožai. Remontuojamo geležinkelio kelio kategorija II. Viršutinę kelio konstrukciją sudaro: bėgiai R50 ant medinių pabėgių ir skaldos balasto, kurio sluoksnio storis po pabėgiais siekia 35 cm. Esamas skaldos kiekis – 73 %, iš šios skaldos 44 % sudaro užteršta skalda. Pabėgių epiūra 1840 vnt/1km.

Kapitalinis geležinkelio linijos remontas vykdomas per suteiktą eismo pertrauką traukinių eismo tvarkaraštyje. Visi pagrindiniai darbai atliekami srautiniu būdu t.y, kai visos mašinos dirba viena po kitos, nelaukiant, kol kiek vienas mechanizmas atliks darbus tame pačiame ruože. Apskaičiuojama kokių ir kiek mechanizmų reikės.

Skaldos balastas – 2460 m3/ 1 km kelio;

Geležinkelio eksploatacijos metu atsiranda visokiausių numatytų ir nenumatytų defektų, kurie turi būti pašalinti remonto metu. Tam svarbu parinkti tinkamus mechanizmus ir sudaryti tinkamas darbų atlikimo technologines schemas. Mechanizmai dirba tik per jiems suteiktą traukinių eismo pertrauką. Per šį laiką mechanizmai privalo atlikti jiems numatytą darbą ir atlaisvinti tarpstotį. Atliekant remontą, pagrindinius darbus daugiausiai atlieka mechanizmai. Šalutinius darbus, jei darbų apimtys nėra didelės, atlieka suformuotos darbininkų brigados.

Geležinkelio kelio ardymas ir klojimas atliekamas kelio klotuvu UK 25/18. Mechanizmo

Esamos skaldos nupjovimas atliekamas buldozeriu, kurio našumas 800 m/h.

Geležinkelio sankasos pagrindo planiravimas atliekamas greideriais, darbo našumas

Skaldos atvežimas ir iškrovimas atliekamas hoperiais, darbo našumas 900 m/val.

Kelio taisymo darbai atliekami plazeriais, kurių darbo našumas 800 m/val.

Kitiems darbams taip pat naudojami ekskavatoriai, savivarčiai ir įvairiausi rankiniai mechanizmai. Prieš atliekant kiekvieną mechanizuotą darbą, pirmiausia skiriamas apie 10 – 15 min. laiko tarpas mechanizmų paruošimui.

  • Microsoft Word 3111 KB
  • 2024 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1102 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ernest
  • Geležinkelių tiesybos ir remonto technologija
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Geležinkelių tiesybos ir remonto technologija. (2024 m.). https://www.mokslobaze.lt/gelezinkeliu-tiesybos-ir-remonto-technologija.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 13 d. 12:13
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo