IĮ „Inspe“ reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams skatinimo planas


Įvadas. Reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams patrauklumo didinimas ir pardavimų skatinimas. Reklamos samprata ir funkcijos. Smulkiųjų vartotojų samprata ir rūšys. Reklamos paslaugos ir jų nauda smulkiesiems vartotojams. Ryšių su visuomene priemonių panaudojimo galimybės paslaugų patrauklumui didinti. Teorinės dalies apibendrinimas. IĮ „Inspe“ teikiamų reklamos paslaugų tyrimas. IĮ „InSpe“ pristatymas. IĮ „InSpe“ konkurencinės aplinkos tyrimas. IĮ „InSpe“ reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams poreikio tyrimo metodologija. Smulkiųjų vartotojų reklamos paslaugų poreikio tyrimo rezultatai. Analitinės dalies apibendrinimas. IĮ „Inspe“ reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams skatinimo planas. Reklamos paslaugų skatinimo plano tikslai. Paslaugos unikalumas ir idėja. Tikslinė auditorija. Skatinimo priemonės. Skatinimo plano biudžetas. Skatinimo plano kalendorinis grafikas. Efektyvumo vertinimas. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Baigiamajame darbe analizuojamas komunikacijos proceso veikimas ir vykdymas, atitinkamų kanalų parinkimas. Reklamos priemonių pasirinkimo svarba ir nauda. Reklamos kanalų vartojimas. Ryšių su visuomene priemonių specifinės savybės ir panaudojimas. Smulkiųjų vartotojų susidomėjimas reklama ir reklamos poreikis. Tikslinės auditorijos demografiniai požymiai, jų suinteresuotumas. Skatinimo plano sudarymo gairės, pasirinktų komunikacijos priemonių ir paslaugų biudžeto sudarymas, analizavimas ir reklamos paslaugų susisteminimas. Kalendorinio darbų plano sudarymas. Naujos paslaugos įvedimas į rinką. Įvedamos paslaugos analizavimas, privalumai.

rinkodara, reklama, komunikacija, ryšiai su visuomene, savireklama, reklamos priemonių pasirinkimas, reklamos žinutė, smulkieji vartotojai, konkurencinis pranašumas, reklamos paslaugų paketai, komunikacijos priemonės ir kanalai.

Temos aktualumas: sparčiai auganti vartotojų rinka ir didėjanti konkurencija, tarp įmonių ir smulkiųjų vartotojų, skatina reklamos paslaugų paklausos didėjimą. Sunku įsivaizduoti sėkmingą veiklą vykdančią verslo įmonę ar individualų asmenį be reklamos. Reklama yra vienas iš stipriausių ginklų konkurencinėje kovoje, kurioje egzistuoja gausybė panašias prekes ar paslaugas teikiančių įmonių ir smulkiųjų vartotojų. Kad išsiskirtų ir būtų matomos, įmonės ir pavieniai asmenys, naudoja įvairiausias reklamos priemones bei kanalus.

Konkurencija dėl užimamos pozicijos rinkoje nuolatos vyrauja tiek įmonėse, tiek tarp asmenų, užsiimančių individualia veikla. Tačiau šiuolaikinėje visuomenėje įmonė su tvirtu ir žinomu prekės ženklu turi daugiau galimybių užimti didesnę rinkos dalį, nei smulkusis vartotojas, kuris neturi išskirtinio ir patrauklaus įvaizdžio. Tam, kad įmonės neprarastų pozicijos rinkoje, nuolatos naudojamos reklamos paslaugos, kurios pritraukia vartotojus. Išsiskirti savireklamos būdais yra gan sudėtinga, o tai padaryti be didelių reklamos kaštų ypatingai sunku. Todėl smulkieji vartotojai, kurie nori susikurti savo lojalių klientų ratą turi skirti didelį dėmesį savireklamai. Vien Vilniuje yra apie 4000 veikiančių mažų ir vidutinių įmonių. Jos konkuruoja ne tik tarpusavyje, bet ir su smulkiaisiais vartotojais, kurie paslaugas dažnai teikia namų aplinkoje ir mažesnėmis kainomis. Tačiau klientai retai pasitiki nežinomu prekės/paslaugos vardu.

Šiame darbe bus nagrinėjamas iki šiol teiktų IĮ „InSpe“ reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams efektyvuma, atliekamas jo vertinimas ir pateikiamas naujas iškeltos problemos sprendimo būdas.

Darbo problema - IĮ „InSpe“ teikiamos reklamos paslaugos yra nepopuliarios tarp smulkiųjų vartotojų.

Darbo tikslas - Parengti IĮ „InSpe“ reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams skatinimo planą.

Išanalizuoti mokslinę literatūrą apie smulkiųjų vartotojų reklamos paslaugas, jų funkcijas, naudą ir svarbą;

Įvertinti smulkiesiems vartotojams tinkančias IĮ „InSpe“ turimas reklamos paslaugas ir jų populiarumą;

Atlikti galimybių analizę ir ištirti smulkiųjų vartotojų reklamos paslaugų poreikius;

Hipotezė: jei IĮ „InSpe“ įgyvendintų smulkiųjų vartotojų skatinimo veiksmus, jie rinktųsi siūlomas reklamos paslaugas.

Darbo struktūra: remiantis užsienio ir lietuvių autorių literatūros šaltiniais, bei internetinėmis duomenų bazėmis, teoriniu aspektu nagrinėjamos pagrindinės su rengiamu darbu susijusios temos. Temose įvardijama ir išsamiai aiškinama smulkiųjų vartotojų samprata, reklamos funkcija, nauda ir svarba. Nagrinėjamos pagrindinės smulkiųjų vartotojų naudojamos reklamos priemonės, įvardijami jų privalumai ir trūkumai. Taip pat nagrinėjamas asmeninio prekės ženklo kūrimo procesas. Be to, apibūdinama asmeninio prekės ženklo nauda smulkiesiems vartotojams.

  • Microsoft Word 1650 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 57 puslapiai (13172 žodžiai)
  • Kolegija
  • Inga
  • IĮ „Inspe“ reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams skatinimo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
IĮ „Inspe“ reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams skatinimo planas. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/ii-inspe-reklamos-paslaugu-smulkiesiems-vartotojams-skatinimo-planas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:16
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo