Pardavimų skatinimo (reklamos) įtaka pasirinkto produkto ar prekių grupės paklausos pokyčiams


Įvadas. Reklamos esmė rinkodaroje. Komunikacinis procesas. Reklamos vaidmuo. Reklamos tikslai. Reklamos poveikis rinkodaroje. Rinka ir jos dalyviai. Vartotojų elgsena. Reklamos efektyvumas. Tyrimo analizė. Šaltiniai.

Problema. Literatūroje dažniausiai kalbama apie reklamos planavimą bei jos priemonių įvairovę, tačiau reklamos poveikis prekių ir paslaugų paklausai nėra sistemiškai analizuojamas.

Tyrimo objektas. Reklamos poveikis paklausos pokyčiams.

Tyrimo dalykas. Įvairios reklamos skleidimo priemonės.

Darbo tikslas. Atlikti reklamos poveikio paklausos pokyčiams analizę ir pateikti tyrimo rezultatus.

Tyrimo metodai ir priemonės. Darbe remiamasi įvairia moksline literatūra, straipsniais ir internetine medžiaga.

  • Microsoft Word 35 KB
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (2961 žodžiai)
  • Universitetas
  • Erika
  • Pardavimų skatinimo (reklamos) įtaka pasirinkto produkto ar prekių grupės paklausos pokyčiams
    10 - 10 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Pardavimų skatinimo (reklamos) įtaka pasirinkto produkto ar prekių grupės paklausos pokyčiams. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/pardavimu-skatinimo-reklamos-itaka-pasirinkto-produkto-ar-prekiu-grupes-paklausos-pokyciams.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:57
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo