IKI parduotuvių vartotojų lojalumo formavimas



Globalizacijos ir aršios konkurencijos sąlygoms, net ir gerai ţinomos įmonės susiduria su pakankamai sudėtinga problema: kaip išsaugoti turimą rinkos dalį ir pasiekti, kad įmonės veikla ir toliau išliktų efektyvi. Daţniausiai verslininkai nusprendţia imtis racionalių priemonių, kurios leistų didinti įmonės uţimamą dalį rinkoje, maţinti realizavimo kaštus, konkuruoti kainomis ir uţtikrintų tolimesnę organizacijos sėkmingą veiklą. Pasaulio ir Lietuvos įvairių sričių specialistai teigia, kad šiuolaikiniame verslo pasaulyje atsidavęs, lojalus vartotojas tampa svarbiausiu įmonės pranašumu konkurencinėje kovoje. Taigi, lojalumas yra dalykas, turintis didţiulę paklausą šiuolaikinėje prekybos paslaugų rinkoje. Analizuojant pozityvų poţiūrį į lojalumo naudą organizacijai versle svarbu suformuoti lojalių klientų kontingentą. Augantis klientų lojalumas inicijuoja aukštą pelinigumą, aukštesnį darbuotojo išlaikymą ir stabilesnę įmonės finansinę padėtį. Ekonomiškai racionaliausia yra diegti vientiso, ilgalaikio, personalizuoto firmos bendravimo su klientu modelį, apimantį begalę procesų, kanalų ir verslo struktūros elementų. Lojalumas organizacijai yra unikalumo rodiklis, akivaizdţiai susijęs su būsimu pelnu, kadangi tai tiesiogiai sąlygoja būsimą pardavimų skaičių. UAB „Palink― CENTO parduotuvių tinklas Lietuvoje dar nėra labai populiarus, todėl vartotojų lojalumo suformavimas šiam tinklui yra esminis ateities uţdavinys. Pasiekus aukštą lojalių klientų kontingentą išauktų CENTO tinklo parduotuvių ţinomumas, o tai sąlygotų spartų apyvartos ir įmonės vertės augimą. Darbo objektas: UAB „Palink― CENTO parduotuvės vartotojų lojalumas. Darbo tikslas - pateikti UAB „Palink― CENTO parduotuvės vartotojų pasitenkinimo ir lojalumo didinimo priemones.
- Adobe PDF 719 KB
- 2012 m.
- 69 puslapiai
- Universitetas
- Kristina
-