Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumai


Įvadas. Tikslas ir uždaviniai. Sveikatos samprata ir jos raida. Sveikatos sritys. Sveikatos ugdymas. Sveikos gyvensenos ugdymo programos. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumai. Ikimokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumai. Priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumai. Išvados. Naudota literatūra.


Įvadas Tikslas ir uždaviniai Sveikatos samprata ir jos raida Sveikatos sritys Sveikatos ugdymas Sveikos gyvensenos ugdymo programos Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ugdymas Ikimokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ugdymo ypatumai Priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumai Išvados.

Poreikis sveikai gyventi šiais laikais yra itin aktualus, todėl sveikos gyvensenos ugdymas turėtų būti formuojamas nuo pat gimimo. Todėl, galima teigti, kad pirmiausia, atsakomybė už vaiko sveiką gyvenseną ir jos suvokimą bei puoselėjimą tenka šeimai, o vėliau prie to prisideda ugdymo institucijos. Taigi, sveika gyvensena yra aktuali tema šių dienų pasaulyje ir labai svarbu laiku pradėti ją ugdyti, kad vaikas galėtų laiku įsisavinti sveikus įpročius ir gebėtų savo sveikatą prižiūrėti ir saugoti.

Tikslas – išanalizuoti sveikatos sampratą ir jos raidą, sveikatos sritis bei išnagrinėti Lietuvos ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumus. Uždaviniai: Išanalizuoti teorinę literatūrą apie sveiką gyvenseną ir sveikatą. Išskirti pagrindinius ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumus.

Sveikatos samprata ir jos raida.

Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) sveikatą apibrėžia kaip visiškos fizinės, protinės ir socialinės gerovės būseną. Ir šis apibrėžimas vartojamas ligi šiol. Lietuvoje sveikos gyvensenos sąvoką kito. Skirtingai apie tai buvo mąstoma sovietmečiu ir po nepriklausomybės atgavimo 1990 metais. Kintant požiūriui į ugdymą, pakito ir sveikatos samprata: ji buvo suprasta kaip visuma, susidedanti iš viena nuo kitos priklausančių sričių.

Emocinė – žmogaus gebėjimas suprasti savo jausmus ir juos išreikšti. Fizinė – priklauso nuo kūno ir organizmo funkcionavimo. Protinė – priklauso nuo gebėjimo išsikelti sau tikslus ir kryptingai jų siekti. Socialinė – susijusi su požiūriu į save, kaip visuomenės narį, šeimos narį, draugą.

  • MS PowerPoint 180 KB
  • 2023 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (847 žodžiai)
  • Kolegija
  • Toma
  • Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumai
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumai. (2023 m.). https://www.mokslobaze.lt/ikimokyklinio-ir-priesmokyklinio-amziaus-vaiku-sveikos-gyvensenos-ypatumai.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 18:20
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo