Imitacinės įmonės įkūrimas ir praktinių užduočių atlikimas



Įvadas. Įmonės aprašymas. Seminarų užduotys. Įmonės makro aplinka. Įmonės mikroaplinka. Ssgg analizė. Tikslinė rinka ir jos segmentavimas. Įmonės prekės bei paslaugos. Prekių ir paslaugų kainos nustatymas. Prekių ir paslaugų paskirstymo būdai ir formos. Prekių ir paslaugų rėmimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Kiekvienas naujas verslininkas pradėdamas savo verslą pirmiausia turėtų pagalvoti apie rinkodarą,, nes ji gali būti pamatas jų esamai idėjai, kad šios naujos mintys virstu plačiu ir pelną nešančiu verslu. Tačiau dažniausiai žmonės rinkodarą supranta, kaip prekės ar paslaugos apipavidalinimą, jo reklamą ir pateikimą vartotojui, tačiau tai nėra visiška tiesą. Marketingas yra kur kas platesnė sąvoka, kuri reiškia priemonių sistemą, apimančią prekės ir paslaugos kelią nuo idėjos iki vartotojo (Kalinauskaitė, L.).
Rinkodara arba kitaip marketingas dėstomas daugelyje universitetų visame pasaulyje ir šio metodinio dalyko tikslas yra supažindinti studentus su rinkodaros teorija ir šią teoriją pabandyti pritaikyti sprendžiant praktinius uždavinius. Būtent šio individualaus darbo tikslas ir yra gilinantis į teoriją atlikti praktines užduotis.
Darbo objektas – imitacinės įmonės įkūrimas ir praktinių užduočių atlikimas
Darbo tikslas – įsigilinti į rinkodaros teoriją ir atlikti praktines užduotis.
Mūsų įmonė vadovausis marketingo orientacija, kurios esmė yra siekti organizacijos tikslų kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius. UAB „Šventinė idėja“ siūlys tas prekes, kurios tuo laikotarpiu bus reikalingos vartotojui, mes sieksime sukurti tokią prekę kuri eilinį vartotoją paverstu nuolatiniu. Kad jis šventines prekes pirktų nesvarstant ir nelyginant su kitomis panašias prekes ir paslaugas siūlančiomis įmonėmis.
Marketingo vaidmuo įmonėje – išsiaiškinti ko reikia vartotojui ištisus metus ir tam tikrais metų laikais (pvz.: Kalėdos ir kitos metų šventės), taip pat koks kainos ir kokybės santykis tenkintų skirtingus pirkėjų tipus, kaip suderinti įmonės tikslus ir siekius su vartotojų norais ir poreikiais, kaip įveikti konkurentus ir mūsų prekę padaryti patrauklesne bei labiau žinoma.
Mūsų VIZIJA – moderni ir šiuolaikiška įmonė, kuri savo klientams siūlo įvairias ir kokybiškas prekes bei paslaugas.
Mūsų MISIJA – būti patikima prekių ir paslaugų tiekimo įmone, kuri užtikrina kokybišką, punktualų ir profesionalų klientų aptarnavimą.
Mūsų MOTO – Jūsų švente pasirūpinti taip, kad Jums beliktų tik linksmai atšvęsti.
Įmonės makro aplinka – tai visumą veiksnių ir jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus, bet šiems veiksniams ir jėgoms įmonė niekaip negali daryti tiesioginės įtakos. Toliau mes pateiksime mūsų įmonę veikiančius makro aplinkos veiksnius ir trumpai juos pabandysime paaiškinti.
Metų laikai – prekių ir paslaugų pirkimui gali daryti įtakos besikeičiantys metų laikai, pavyzdžiui – vasaros sezonu ar šituoju metų laiku prekės būtų perkamos labiau, nes žmonės dažniausiai rengia šventes tuo laiku, o šaltuoju metų laiku prekių būtų parduodama mažiau, nes rengiama mažiau švenčių, švenčiamos tik sezoninės šventės bei gimtadieniai ar labai svarbūs įvykiai;
Lokacija (geografinė padėtis) – mūsų įmonėje daugiausiai lankysis tik tie žmonės, kurie gyvena netoli arba gali lengvai mus pasiekti, o kituose miestuose gyvenantys asmenys rinksis šalia jų esančias parduotuves. Tačiau alokacijos įtaką gali sumažinti internetinė parduotuve ir siunčiamos prekės, kurias būtų galima rinktis internetu.
- Microsoft Word 53 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 13 puslapių (3397 žodžiai)
- Universitetas
- Evelina
-