Internetinės reklamos įtaka vartotojų pritraukimui Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre



Įvadas. Bendrieji reklamos aspektai. Reklamos apibūdinimas ir esmė. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos poveikis vartotojui. Vartotojų elgsena ir reikšmė. Psichologinis reklamos efektyvumas. Reklama internete. Internetinės reklamos priemonės. Internetinės reklamos privalumai ir trūkumai. Internetinės reklamos įtaka vartotojų pritraukimui Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre tyrimas. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Išnagrinėti internetinės reklamos poveikį vartotojui. Atlikti tyrimą ar efektyvi internetinė reklama pritraukiant vartotojus ,,Lietuvos nacionaliniame operos ir baletos teatre’’
Atlikti tyrimą, internetinės reklamos naudą ,,Lietvos nacionaliniame operos ir baletos teatre’’
Galima kategoriškai teigti, kad reklama populiarina tik materialines vertybes, būtų netikslu. Reklama taip pat propoguoja dvasines bei politines vertybes.
Taigi, apibendrinat galima teigti, kad reklama yra neatsiejama žmonijos dalis. Reklama yra viena iš komunikacijos šaltinių, kuri informuoja apie teikiamas paslaugas, prekes, firmos rūšis. Suteikia platesnį pasirinkimą, padeda atsirinkti norimą prekę ar paslaugą, bei pigesnį variantą. Taip pat reklama yra veiksminga priemonė konkuruoti su kitomis panašiomis įmonėmis .Įmonių tikslas paruošti įtikinamą reklamą, kuri pritrauktų daug klientų. Reklama paveikia žmones pirkti, naudoti paslaugas. Reklamos galia turi didelę įtaką pritraukiant klientus.
Pasak Jokubausko (2003, p.35) yra sukuriamos pagrindinės reklamos kūrimo teorijos, bei jos suskirstomos į keletą grupių:
Nenuginčijamų faktų teorija – Vienas iš pagrindiniū reklamos informacijos argumentų buvo prekės ir jos savybių naujoviškumas. Specialių tyrimų dėka susirandama dominuojanti reklaminė idėja ir atitinkamos reklamos auditorijos vertybių hierarchijos pagrindu yra sudėliojami reklaminio kreipinio akcentai (Jokubauskas, 2003, p. 35-36).
Unikalaus prekybinio pasiūlymo (UPP) esmė – prekės siūlymas turi būti toks, kokio konkurentas negali duoti, ar papraščiausiai neduoda, bei jis turi būti unikalus. Dažniausiai vartotojas iš matyto ar perskaityto reklaminio skelbimo atmintyje išlaiko tik vieną elementą: arba stiprų argumentą, arba orginalią mintį. Taip pat UPP susideda iš 3 pagrindinių dalių:
Kiekvienoje reklamoje turi būti siūlymas vartoti. Potekstėje turėtų skambėti: pirk būtent šią prekę, kad gautum būtent šią naudą;
Pasiūlymas turi būti toks stiprus, kad pritrauktų naujus vartotojus (Jokubauskas, 2003, p. 35-36).
Taigi, atsižvelgę į reklamos funkcijų ypatumus, matome naudingumą tiek socialine, tiek ekonomine prasme. Reklama informuoja vartotojus apie prekių ar paslaugų gausybę, naujų prekių atsiradimą, padeda išsirinkti norimą produktą. Galima teigti, kad reklama yra viena iš operatyviausių informacijos bei naujienų platinimo formų šiandieniniame pasaulyje.
Taigi, apibendrinant vartotojų elgseną ir reikšmę, galima teigti, kad vartotojas yra vienas iš svarbiausių įmonės sėkmės faktorių. Reziumuojant įvairių autorių vartotojų elgsenos apibūdinimus, galima traktuoti, kad vartotojų elgsena – tai vartotojo veiksmas įsigyjant ar ieškant norimos prekės. Tai įsigyjimas, naudojimas, įvertinimas ir pašalinimas, patenkinant savo poreikius ir troškimus.
Stankevičienė ir Uranskienė (2006) teigia, kad psichologinės reklamos veiksmingumo uždavinys – nustatyti, ar efektyvios naudojamos ir planuojamos naudoti priemonės, kaip jos pasiekia vartotojų sąmonę ir ar nukreipia ją mums norima kryptimi.
Pasak B. Čereškos (2004, p. 15-18) reklamoje naudojama nemažai psichologinio efekto:
Užkratas labai sparčiai plinta dideliuose žmonių susibūrimuose, todėl tokia žmonių psichologinė būsena dažnai pasinaudoja politikai, agituodami juos balsuoti. Užkratas – tai toks reiškinys, kurį lengva pamatyti, bet neįmanoma paaiškinti. Tai tam tikra hipnozės rūšis, kuri būdinga ir reklamai (gr. Hypnos – miegas; psichiniu poveikiu, dažniausiai įtaiga, sukeliama į miegą panaši būsena, kurios apimtas žmogus paklūsta hipnotizuotojo valiai).
- Microsoft Word 147 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 20 puslapių (4259 žodžiai)
- Kolegija
- Monika
-