J.Marcinkevičiaus Prometėjas


I. Įvadas. Pasirinktas pavizdys ir pasinaudojus juo priartejimas prie klausimų. Dėstomoji dalis. Pirma pastraipa Nagrinėjimas pirmo iškelto klausimo pradedant nuo veikėjų – Olimpo dievų. Antra pastaipa Kalbu apie Dzeuso savimila ir žmonių laikyma vergais. Trečia pastraipa Nagrinėju pirmąjį klausimą. Ketvirta pastraipa Atradau atsakyma antąjąm kausimui. Penkta pastraipa Atsakau į paskutinį klausimą. Išvados. Apibendrinu pagrindinę dalį po kiekvieną pastraipa. Šaltiniai. Vadovėliai. Sraipsnis iš interneto tinklalapio. Grožinė literatūra.

Ar J.Marcinkevičiaus kūrinio veikėjai nusipelnė tų paprastų žodžių – žmogus nėra tobulas? Susikoncentruoti reikėtu ne tik į vergus, bet ir į Olimpo dievus ypatingai į Dzeusą. Pagal šį kurinį ir apskritai pagal graikų mitą Olimpo dievai yra žmonės, jie yra palaiminti ir apdovanoti angamtiškomis galiomis ir gali save taip vadinti. Vergai tai tie patys žmonės tik negave palaiminimo iš dangaus gyvenantys varginga gyvenima. Gilinantis į dievo Dzeuso charakterį, jis save vadina žmogumi, o būti žmogumi reiškia būti dievu ir atvirkščiai, ir šiuo titulu nenori dalintis su vergais. Kadangi tokiu atveju jis bus lygus su jais ir pasijus nebetoks išskirtinis, apdovanotas. Keletas Dzeuso savybių kodėl jis kaip tik turėtu būti vadinamas ne žmonėmis, o vergais.

  • Microsoft Word 17 KB
  • 2015 m.
  • 7 puslapiai (1678 žodžiai)
  • Mokykla
  • Arme
  • J.Marcinkevičiaus Prometėjas
    10 - 8 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
J.Marcinkevičiaus Prometėjas. (2015 m.). https://www.mokslobaze.lt/jmarcinkeviciaus-prometejas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 22:27
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo