Ką turėtų daryti vadovas, kad pavaldiniai gerai dirbtų ir būtų lojalūs įmonei


Įvadas. Vadovavimo samprata. Vadovui reikalingos savybės. Darbuotojų ir vadovo santykiai. Darbo sąlygos. Motyvacija. Motyvacijos tipai ir uždaviniai. Motyvacijos modelis ir jo analizė. Darbuotojų motyvavimas. Motyvacijos tyrimų metodologinės problemos ir priemonės. Motyvacijos teorijų apžvalga. Lojalumas. Lojalumo formavimas. Darbuotojų lojalumo nauda. Išvados. Informacijos šaltiniai.

Vadovavimas ir valdymas jau nuo senų laikų yra labai svarbi grandis. Buvo siekta suvokti ir išanalizuoti veikiančius veiksnius, kurie užtikrintų vadovo ir pavaldinių santykius, kad tiek viena ir kita pusė jaustųsi gerai ir būtų malonu dirbti komandoje. Žinoma, tai analogiškai atkreipia dėmesį ir į klientus, kadangi kiekvienas įmonės vadovas ir jam pavaldūs darbuotojai turi vieną pagrindinį tikslą t.y. pritraukti kuo daugiau klientų.

Klausimas kaip turėtų elgtis vadovas teoriniu ir praktiniu požiūriu išlieka iki šių dienų aktualu. Juk vadovas tai ypatingą vietą įmonės valdyme atliekantis asmuo. Vadovai įgyvendina tikslus tiesiogiai nedalyvaudami darbo procese, bet vadovauja ir derina jam pavaldžių žmonių pastangas, tam kad būtų gautas norimas rezultatas.

Taigi, šiame darbe bus stengiamasi išanalizuoti ką turėtų daryti vadovas, kad pavaldiniai gerai dirbtų ir būtų lojalūs įmonei. Naudosiuosi internetiniais šaltiniais bei dėstytojos suteikta metodine medžiaga.

Darbo tikslas – išanalizuoti ką turėtų daryti vadovas, kad pavaldiniai gerai dirbtų ir būtų lojalūs įmonei.

Darbo uždaviniai:

Apibūdinti vadovui reikalingas savybes.

Apibendrinti vadovo ir pavaldinių santykių svarbą.

Suprasti motyvacijos ir lojalumo ryšį.

Literatūroje, vadovavimo sąvoka, vertimuose iš anglų kalbos („leadership“) dažnai tapatinama su lyderiavimu. Lyderiavimas – viena iš vadovavimo poveikio priemonių.

Geras vadovas sugeba priimti skubius sprendimus per trumpą laiką, kai tuo tarpu jo pavaldiniai dar tik gilinasi į susidariusią situaciją, todėl vadovas turi turėti labai gerus bendravimo įgūdžius, kad tinkamai sugebėtų perteigti norimus pageidavimus. Jie turėtų būti labai konkretūs ir aiškūs kiekvienam pavaldiniui. Taip automatiškai vyksta bendravimas komandoje.

Vadovas turi matyti ne tik gautus rezultatus įmonės veikloje, bet ir darbuotojų nuoširdžias pastangas. Tai reiškia, kad lyderis turi įvertinti ir skatinti nusipelniusius darbuotojus. Visa tai gali būti ne tik pinigine išraiška, kartais užtenka vien žodinio pagyrimo tam, kad pavaldiniai pasijustų įvertinti. Tikras lyderis turi sukurti grįžtamąjį ryšį, nes darbuotojai pageidauja, kad jų vadovai aiškiai parodytų matantys jų pastangas ir klaidas. Taip sužinome, ką kiekvienas pavaldinys sugeba geriausiai ir susiklosčius panašiai situacijai užduotis paskirstytų pagal sugebėjimus jas įvykdyti.

  • Microsoft Word 64 KB
  • 2015 m.
  • 16 puslapių (2551 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gabriele
  • Ką turėtų daryti vadovas, kad pavaldiniai gerai dirbtų ir būtų lojalūs įmonei
    10 - 4 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Ką turėtų daryti vadovas, kad pavaldiniai gerai dirbtų ir būtų lojalūs įmonei. (2015 m.). https://www.mokslobaze.lt/ka-turetu-daryti-vadovas-kad-pavaldiniai-gerai-dirbtu-ir-butu-lojalus-imonei.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 22:45
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo