Kainodara įmonės kainodaros analizė



Mano kursinio darbo tikslas – išnagrinėti įmonę UAB „X“, nustatyti jos kainodaros strategiją nustatant Virtuves baldų komplekto kainą keturiais metodais.
Kaina – tai pinigų suma, kurią teikėjas gauna, o vartotojas moka už konkrečią prekę ar paslaugą. Teikėjas tą pačią paslaugą, kai skiriasi teikimo sąlygos, įvairiems vartotojams gali parduoti nevienoda kaina. Vartotojas taip pat gali įsigyti analogišką prekę ar paslaugą skirtinga kaina, jei ją siūlo kitas teikėjas. Vartotojui kaina yra pinigų suma, kurią jis turi išleisti, norėdamas įsigyti ką nors pageidaujamo.
Prekės teikėjam labai svarbu suvokti, kokį vaidmenį kaina atlieka priimant vartojimo sprendimą. Be to, jie turėtų žinoti, kiek kaina kartu su kitais veiksniais (pavyzdžiui, atlikimo trukme, vieta) ir prekės požymiais svarbi potencialiems vartotojams. Jau minėjau, kad keisti prekės kainų lygį yra įvairių būdų, bet juos taikyti reikia gerai žinant konkurentų kainas ir jų pasikeitimus, vartotojų elgseną ir pan.
- Microsoft Word 132 KB
- 2012 m.
- 32 puslapiai (6344 žodžiai)
- Universitetas
- Darius
-