Kino filmo marketingas


Kino filmo maretingo tyrimas taptautinėje erdvėje. Tyrimo problema Netolygus. Kino filmų industrija. Kino industrijos pradžia Šiuolaikinė kino industrija Pasaulio kino industrijos. Kino filmo marketingas. Marketingas ir jo suvokimas Filmų marketingo ypatumai. Kino filmų rinkos analizė. Dabartinė kino filmų rinka. Prognozės kino filmų rinkai.

Kino filmo maretingo tyrimas taptautinėje erdvėje.

Tyrimo problema: Netolygus kino industrijos pasiskirstymas ir nesikeičiantys lyderiai. Tyrimo objektas: Dižiosios pasaulio kino industrijos. Tyrimo tikslas: Įvardinti tarptautiniame kino filmų versle lyderiaujančias šalis ir nustatyti, nuo ko tai priklauso. Tyrimo uždaviniai: 1. Apžvelgti kino pramonės istoriją; 2. Pristatyti šiuolaikinės kino industrijos tendencijas; 3. Aprašyti kino marketingo sąvokas ir visą marketingo procesą; 4. Atlikti pastarojo dešimtmečio kino pramonės pajamų statistinę ir kokybinę analizę; 5. Pateikti pasaulinės kino industrijos ateities prognozes.

Kino industrijos pradžia Šiuolaikinė kino industrija Pasaulio kino industrijos.

Marketingas ir jo suvokimas Filmų marketingo ypatumai.

  • MS PowerPoint 128 KB
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (113 žodžiai)
  • Akvilina
  • Kino filmo marketingas
    10 - 9 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Kino filmo marketingas. (2015 m.). https://www.mokslobaze.lt/kino-filmo-marketingas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 13:10
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo