Kino filmo marketingas



Kino filmo maretingo tyrimas taptautinėje erdvėje.
Tyrimo problema: Netolygus kino industrijos pasiskirstymas ir nesikeičiantys lyderiai. Tyrimo objektas: Dižiosios pasaulio kino industrijos. Tyrimo tikslas: Įvardinti tarptautiniame kino filmų versle lyderiaujančias šalis ir nustatyti, nuo ko tai priklauso. Tyrimo uždaviniai: 1. Apžvelgti kino pramonės istoriją; 2. Pristatyti šiuolaikinės kino industrijos tendencijas; 3. Aprašyti kino marketingo sąvokas ir visą marketingo procesą; 4. Atlikti pastarojo dešimtmečio kino pramonės pajamų statistinę ir kokybinę analizę; 5. Pateikti pasaulinės kino industrijos ateities prognozes.
Kino industrijos pradžia Šiuolaikinė kino industrija Pasaulio kino industrijos.
Marketingas ir jo suvokimas Filmų marketingo ypatumai.