Kokybės analizė ir valdymas


Kokybės vadybos sistema. Įvadas. Kokybės vadybos sistemos ir iso. Pagrindiniai etapai, siekiant vadybos sistemos sertifikavimo. Pagrindiniai iso. Serijos standartai. Iso. Standarto kokybės vadybos principai. Kokybės vadybos standartų struktūros pagrindinės dalys. Kokybės vadybos sistemos diegimas. Iso. Diegimo etapai ir tvarka. Iso. Sertifikavimas. Kokybės vadybos sistemų svarba. Iso bendrovių galimybės. Išvados. Naudota literatūra.

Kokybės užtikrinimo sistemos procedūros;Kokybėssistemos veiklos planavimas.3. Sutarčių analizė:Bendrieji reikalavimai;Turinio analizė;Sutarčių koregavimas;Pakeitimų registravimas.4. Produkto projektavimo valdymas:Bendrieji reikalavimai;

Projektavimo ir gaminio tobulinimo planavimas;Organizacinė ir techninė sąveika;Projektavimo pradiniai duomenys;Projektavimo išeitiniai duomenys;Projekto analizė;Projekto patikrinimas;Projekto įteisinimas;Pakeitimų projekte tvarka.5. Dokumentų ir duomenų kontrolė:bendrieji reikalavimai;dokumentų ir duomenų patvirtinimas ir išleidimas;dokumentų ir duomenų keitimo tvarka.6. Žaliavos pirkimai:Bendrieji reikalavimai;Tiekėjų-subrangovų įvertinimas;Perkamų žaliavų duomenys;Perkamo produkto patikrinimas;- Perkančios organizacijos atstovai atlieka gamybos procesų patikrinimą pas subrangovą,- klientas atlieka subrangovo ar tiekėjo teikiamo produkto ar paslaugos kokybės patikrinimą.7. Kliento tiekiamo produkto kokybės valdymas.8. Produkto kokybinių parametrų identifikavimas, atsekamumas.9. Gamybos procesų kokybinių parametrų valdymas.10. Kokybės tikrinimas (kontrolė) ir bandymai:Bendrieji reikalavimai;Gaunamos žaliavos ir komplektuojančių gaminių tikrinimas (kontrolė) ir bandymai;Kokybės kontrolė ir bandymai gamybos proceso metu;Galutinė kokybės kontrolė ir bandymai;Kokybės kontrolės ir bandymų duomenų registravimas.11. Kokybės parametrų tikrinimo (kontrolės), matavimo ir bandymų įrangos valdymas:Bendrieji reikalavimai;Tikrinimo sistemos valdymo procedūros.12. Produkto kokybės tikrinimo (kontrolės) ir bandymų metodai.13. Išbrokuotų produktų valdymas:Bendrieji reikalavimai;Brokuotų produktų atsiradimo priežasčių analizė ir utilizavimas.14. Kokybės sistemos veiklos koregavimo ir prevenciniai veiksmai:Bendrieji reikalavimai;Koregavimo veiksmai;Prevenciniai veiksmai.15. Kokybės užtikrinimas elgiantis su produktu, jį sandėliuojant (laikant), pakuojant (konservuojant) ir transportuojant (pristatymas):Bendrieji reikalavimai;Elgsena su produktu;Sandėliavimas (laikymas);Pakavimas;Saugojimas (konservavimas);Transportavimas, pristatymas.16. Kokybės duomenų registravimo (įrašų) valdymas.17. Vidinio kokybės audito paskirtis ir vykdymo procedūros.18. Darbuotojų apmokymas dirbti į kokybę orientuotoje gamybos (serviso) sistemoje.19. Kokybė aptarnavime (servise).20. Statistiniai metodai kokybės valdyme:Reikalingumo nustatymas ir metodo parinkimas;Procedūros.ISO 9000 sertifikavimas

  • Microsoft Word 72 KB
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (3943 žodžiai)
  • Universitetas
  • Nerijus
  • Kokybės analizė ir valdymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Kokybės analizė ir valdymas. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/kokybes-analize-ir-valdymas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 13 d. 19:37
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo