Krovinių bendrovės veikla UAB „Arijus“



Įvadas. Organizacijos veiklos analizė. Organizacijos aprašymas. Organizacijos vizija ir vertybės. Duomenų srautų modelis. Aukščiausias lygis. Nulinis lygis. Pirmas Lygis. Probleminis procesas. Procesas su siūlomu sprendimu. Dalykinės analizės apibendrinimas. Siūlomo sprendimo specifikacija. Funkciniai reikalavimai. Nefunkciniai reikalavimai. Panaudos atvejai. Panaudos atvejų diagrama. Sistemos aktoriai. Scenarijai. Specifikacijos apibendrinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Darbo tikslas – Išnagrinėjus šią įmonę, bus siekiama nustatyti jos veiklą, vidinius ir išorinius procesus bei suformuluoti funkcinius reikalavimus IS, kuri leistų išspręsti identifikuotas problemas organizacijoje.
Norint išspręsti šią problemą, reikia sukurti el. sistemą, kurią galėtų naudotis tiek klientai, tiek darbuotojai. Ši sistema užtikrintu, kad informacija apie atsargų kiekius sandėlyje klientą pasieks iškart po užsakymo. Prisijungus prie el. sistemos, klientams leistų stebėti, kiek yra tiksliai atsargų sandėlyje. Darbuotojams prisijungus prie el. sistemos leistų greičiau ir lengviau suvesti kliento atsargų kiekius į sistemą.
Pagrindinė problema yra ta, kad daugumai klientų per vėlai atkeliauja informacija apie jų atsargas sandėlyje. Norint išspęsti šią problemą reikia efektyvios ir novatoriškos krovinių žymėjimo ir sekimo sandėlyje technologijos įdiegimo, siekiant pagreitinti krovinių judėjimą sandėlyje bei visoje logistikos tiekimo grandinėje
3.1 Sistema turi gebėti automatiškai atkurti savo funkcionalumą, prarastą dėl trikdžių arba išorinių poveikių ir atnaujinti savo veikimą.
Aprašas: Klientas pasirenka paslaugą iš el. svetainės. Ir spaudžia mygtuką užsisakyti.
Aprašas: Logistikos centras patvirtina arba atšaukia užsakymus jei jie yra netaisyklingai užpildyti.
Siūlomo sprendimo laikymasis leis įmonei gauti maksimalią naudą iš teikiamų paslaugų. Pagal pateiktas specifikacijas bus išvengta klaidų vykdant užsakymus, taip užtikrinant, kad klientą informacija pasieks be jokių trukdžių apie jo atsargų kiekius sandėlyje. Todėl aprašoma įmonė taps patrauklesnė būsimiems klientams.
Pagrindinė problema yra ta, kad daugumai klientų per vėlai atkeliauja informacija apie jų atsargas sandėlyje. Norint išspęsti šią problemą reikia efektyvios ir novatoriškos krovinių žymėjimo ir sekimo sandėlyje technologijos įdiegimo, siekiant pagreitinti krovinių judėjimą sandėlyje bei visoje logistikos tiekimo grandinėje. Siūlomo sprendimo specifikacijų laikymasis leis įmonei gauti maksimalią naudą iš teikiamų paslaugų. Pagal pateiktas specifikacijas bus išvengta klaidų vykdant užsakymus, taip užtikrinant, kad klientą informacija pasieks be jokių trukdžių apie jo atsargų kiekius sandėlyje. Todėl aprašoma įmonė taps patrauklesnė būsimiems klientams.
- Microsoft Word 192 KB
- 2022 m.
- Lietuvių
- 17 puslapių (1584 žodžiai)
- Kolegija
- Mantas
-