Krovinių vežimas jūrų transportu laivais


Įvadas. Jūrų transporto išlaidų elementai. Frachtas ir transportavimo savikaina. Komisinis mokestis. Laivo savininko pelnas. Jūrų transporto organizavimas. Čarterinis krovinių vežimas. Linijinis krovinių vežimas. Multimodalinis transportavimas. Jūrų transporto savikaina. Jūrų transporto išlaidos. Valdymo išlaidos. Nusidėvėjimas. Kelionės išlaidos. Išvados.


Krovinio savininkui būtina kaip galima tiksliau apskaičiuoti ir įvertinti transporto išlaidų elementus ir suderinti transporto paslaugas taip, kad būtų pasiekti geriausi ekonominiai rezultatai. Krovinio savininkas, norėdamas priimti geriausią sprendimą, turi gerai ištirti transporto tiesiogines išlaidas, susijusias su laivų paruošimu, aprūpinimu, uosto paslaugomis ir krovinių valdymu, taip pat netiesiogines pakavimo, sandėliavimo ir išlaidas, susijusias su investicijomis į atsargas. Krovinių savininkams reikia atkreipti dėmesį į tas išlaidas, kurias jie patys gali tiesiogiai kontroliuoti. Taip pat jiems reikia įvertinti išlaidų, kurias nurodo laivo savininkai, svarbumą. Jeigu linijiniuose vežimuose nėra konkurencijos, laivo savininkui yra naudingiau padidinti savo paslaugų kainas išlaidoms padengti nei didinti savo veiklos efektyvumą. Gamybinės ir vežimo išlaidos. Jei krovinio savininkas yra ekspor tuotojas, paskirstymo išlaidos tiesiogiai nulems galutinio vartotojo produkto kainą, kuri yra nustatoma remiantis INCOTERMS 2000 są lygomis. Jeigu krovinio savininkas yra gamybinių žaliavų importuoto jas, vežimo išlaidos įeis į gamybos žaliavų kainą. Iš esmės transporto išlaidos įeina į visų produktų kainą: nuo žaliavų iki galutinės prekės, ir vieno gamintojo transporto išlaidos yra kito gamintojo išlaidų dalis. Vežant prekes, lėšos už prekes bus užšaldytos transportavimo laikotarpiu. Vežant brangesnes prekes, ypač tolimais atstumais, susi darys didelės palūkanų apimtys. Taigi palūkanų dydis yra kaip atskira išlaidų dalis arba, kaip krovinio savininko transporto išlaidų dalis. Eksporto atveju transporto išlaidos sudaro didelę bendrųjų išlaidų dalį. Išlaidos turi didelę įtaką likutiniam pelnui ir kai kuriais atvejais jos gali būti tokios didelės, kad krovinio savininkas nebegalės savo prekių pelningai parduoti. Produktų kainų lygį daugeliu atvejų lemia gamintojo gebėjimas užtikrinti efektyvų transportavimą.

Jūrų transporto išlaidų apibendrinimas. Jūrų transporto patrauk lumas ir veiklos efektyvumas didele dalimi priklauso nuo infrastruk tūros lygio. Jūros turto panaudojimas priklauso nuo vandens transporto kompanijų specializacijos ir norint teikti transportavimo vandens transportu paslaugas, krovinio savininkui ir laivininkystės kompanijai nereikia turėti infrastruktūros turto. Laivo savininkas, įplaukdamas į uostą ar perplaukdamas kanalą, moka daugybę mokesčių, kurie yra naudojami uostų, kanalų remontui ir jų išlaikymui.

  • MS PowerPoint 1388 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3895 žodžiai)
  • Kolegija
  • Evelina
  • Krovinių vežimas jūrų transportu laivais
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Krovinių vežimas jūrų transportu laivais . (2017 m.). https://www.mokslobaze.lt/kroviniu-vezimas-juru-transportu-laivais.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:16
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo