Kultūriniai ypatumai versle



Įvadas. Kultūriniai verslo ypatumai Lietuvoje. Kultūriniai verslo ypatumai užsienio šalyse. Išvados. Literatūra.
Kiekvienas verslininkas privalo turėti stiprius moralinius principus ir laikytis tam tikrų moralinių standartų. Tai jį įpareigoja priimti sprendimus, nuo kurių priklauso daugelio žmonių likimai ir ne visada verslo organizacijos vadovo sprendimai gali sutapti su kito darbuotojo ar vartotojo nuomonė. Būtent todėl verslo etikos žinojimas yra svarbus kiekvienam verslininkui.
Vienas iš labiau pastebimų Lietuvos verslininkų bruožų Europoje yra jų išsilavinimas ir kalbų mokėjimas, todėl verslo partneriai turėtų pasirengti bendrauti su eruditais ir nesirūpinti dėl kalbos barjero. Beveik kaip ir visose kituose šalyse susitikimai planuojami iš anksto, dar kartą prieš susitikimą patikslinant e. paštu arba telefonu. Susitikimo ar posėdžio tvarkaraštis taip pat derinamas iš anksto. Punktualumas yra prioritetinis Lietuvos verslininkų bruožas, todėl to paties tikisi ir iš kitų. Svarbesni sprendimai priimami greitai, iš anksto susitarus dėl jo paskelbimo datos. Planuoja jie gana lėtai ir detaliai, tačiau projektai įgyvendina sklandžiai ir greitai. Laikomasi griežtų terminų. Labai svarbi hierarchija, todėl reikia skirti išskirtinį dėmesį aukštesnes pareigas einantiems žmonėms. Verslo aplinkoje lietuviai pasižymi rimtumu ir slepia emocijas. Per aktyvus gestikuliavimas rankomis laikomas nepagarbos ir nepatikimumo ženklu. Vienas iš blogiausių poelgių yra pašnekovo pertraukimas. Mandagumas ir geros manieros yra itin vertinami ir puoselėjami. Jaunesnės kartos verslininkai vengia biurokratijos, kuri itin paplitusi tarp vyresnių verslininkų.
- Microsoft Word 27 KB
- 2017 m.
- Lietuvių
- 8 puslapiai (1156 žodžiai)
- Universitetas
- Irinagin
-