Lopšelio - darželio ikmokyklinio ugdymo programos skaidrės


Darbo tikslas. Atskleisti lopšelio-darželio ugdymo programos savitumą. Vietovės savitumas. Vaikų ugdymo(si) ypatumai. Ugdyme vadovaujamasi šiuolaikinėmis psichologinėmis ir pedagoginėmis nuostatomis į vaiką ikimokykliniame amžiuje. Ikimokyklinio ugdymo programos principai. Humaniškumo vertybinių nuostatų ugdymo. Grindžiamas Lietuvos vaikų ikimokyklinio ugdymo koncepcija pabrėžiančia. Vaikas vedamas nuo. Ugdymo(si) metodai ir būdai. Patirtinis vaikų ugdyma(si)s Komunikaciniai susitikimai arba ugdymo proceso dialogiškumas. Ugdymo(si) formos. Ikimokykliniame amžiuje pagrindinė vaikų ugdymosi organizavimo forma yra įvairi vaikų veikla. Ugdymo(si) aplinka –. Ugdymo(si) aplinka. Ugdymo pasiekimai ir vertinimas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimai vertinami pagal Pasiekimų apraše nurodytas 18 pasiekimo sričių. Vertinimo metodai ir būdai. Pedagogės informaciją apie. Vaiko pasiekimų rezultatų panaudojimas. Ugdymo proceso planavimui ugdymo individualizavimui. Literatūra.


Ugdyme vadovaujamasi šiuolaikinėmis psichologinėmis ir pedagoginėmis nuostatomis į vaiką ikimokykliniame amžiuje. Ugdymo(si) procesas grindžiamas humanistine bei progresyvine kryptimis. Ugdymo procese vadovaujamasi B. Bitino, A. Juodaitytės ugdymo filosofijos konceptualiais pagrindais, išskiriant tris pagrindines nuostatas: vaikystė savaiminė vertybė; vaikas unikali asmenybė; vaiko žaidimas natūralus jo ugdymosi būdas.

Humaniškumo; vertybinių nuostatų ugdymo; tautiškumo, socialinio kultūrinio kryptingumo; visuminio, integralaus ugdymo; aktyvaus ugdymosi; prieinamumo; šeimos ir institucijos sąveikos; lankstumo, tęstinumo;.

Patirtinis vaikų ugdyma(si)s; Komunikaciniai susitikimai arba ugdymo proceso dialogiškumas; Mokyma(si)s socialiniame kontekste; Vaiko ugdymas ir ugdymasis, priklausomas nuo aplinkos; Spontaniškas situacinis ugdyma(si)s; Žaidimas ypatinga ugdymo turinio įgyvendinimo priemonė.

Ugdymo(si) aplinka – tai fizinių, emocinių ir pedagoginių sąlygų visuma, kuri padeda ir skatina ikimokyklinio ar priešmokyklinio amžiaus vaiko ugdymąsi. Mokytojai, pirmiausia įsiklausydami į vaikų nuomonę, kuria grupės aplinką, ją papildo, keičia ir modifikuoja. Išskiriamos: Fizinė aplinka; Socialinė emocinė aplinka; Pažintinė (lauko) aplinka.

Pedagogės informaciją apie vaiko pasiekimus ir pažangą renka naudodamos įvairius metodus ir būdus: vaiko veiklos ir elgesio stebėjimas; pokalbis su vaiku; pokalbis su tėvais; pokalbis su specialistais; produktyviosios ir kūrybinės vaiko veiklos analizė; atskirų situacijų analizė; vaiko įsivertinimas.

Ugdymo proceso planavimui; ugdymo individualizavimui, vaiko raidos tobulinimui; pedagogo kompetencijų tobulinimui; veiklos kokybės įsivertinimui, vertinant vaikų ugdymo(si) pasiekimų sritį.

  • MS PowerPoint 9319 KB
  • 2024 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (483 žodžiai)
  • Kolegija
  • Virginvil
  • Lopšelio - darželio ikmokyklinio ugdymo programos skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Lopšelio - darželio ikmokyklinio ugdymo programos skaidrės. (2024 m.). https://www.mokslobaze.lt/lopselio-darzelio-ikmokyklinio-ugdymo-programos-skaidres.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 10:06
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo