Lopšelio - darželio strateginio plano analizė



Įvadas. Strateginis veiklos planas. Strateginio plano kūrimas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Vilniaus lopšelio darželio “ pušinėlis ” strateginio plano punktai. Vilniaus lopšelio darželio „ Pušinėlis “ strateginio plano punktus. Vilniaus lopšelio darželio “ pušinėlis ” išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Ugdymo įstaigos išorinės aplinkos analizė. Ugdymo įstaigos vidinės aplinkos analizė. Organizacinė struktūra , įstaigos valdymas. Žmogiškieji ištekliai. Planavimo struktūra. Finansiniai ištekliai. Vidinis įsivertinimas. Ryšių sistema. Ssgg swot analizė. Vilniaus lošelio darželio „ pušinėlis “ misijos , vizijos , tikslų analizė. Ugdymo įstaigos misijos ir vizijos analizė. Vilniaus lopšelio darželio “ Pušinėlis ” misija. Vilniaus lopšelio darželio “ Pušinėlis ” vizija. Vilniaus lopšelio draželio ,, Pušinėlis “ strateginių tikslų analizė. Strateginio plano tikslus. Vilniaus lošelio darželio „ pušinėlis “ vykdomų programų analizė. Plano stebėsenos sistema. Įstaigos strateginio plano stebėsenos grupės pagrindinis tikslas. Išvados. Literatūra.
Kaip ir bet kuri kita ugdymo įstaiga, Vilniaus lpšelis darželis „Pušinėlis“ rengia strateginį veiklos planą. analizuoja vidinę ir išorinę ugdymo įstaigos aplinkas, numato ir planuoja tam tikras programas ateičiai. Šiame darbe bus analizuojamas Vilniaus lopšelio darželio „Pušinėlis“ strateginis veiklos planas 2020– 2024 metams.
Duomenys panaudoti darbe gauti iš internetinės prieigos: Vilniaus lopšelio darželio Pušynėlis strateginis planas 2020 2024 m..pdf (lm.lt)
Darbo tikslas: išanalizuoti Vilniaus lopšelio darželio „Pušinėlis“ strateginį veiklos planą 2020 – 2024 metams.
Darbo uždaviniai:
Išanalizuoti Vilniaus lopšelio darželio „Pušinėlis“ misiją, viziją ir strateginius tikslus.
Įvertinti Vilniaus lopšelio darželio „Pušinėlis“ atliktas vidinės ir išorinės aplinkos analizes.
Išanalizuoti Vilniaus lopšelio darželio ,,Pušinėlis“ vykdomas programas.
Vidinės aplinkos analizė (SSGG analizė – organizacijos stiprybės, silpnybės, grėsmės ir galimybės)
Išorinės aplinkos analizė (PEST analizė – politiniai, ekonominiai, socialiniai ir technologiniai veiksniai darantys įtaką ugdymo įstaigai)
Vilniaus lopšelio darželio „Pušinėlis“ didžioji dalis strateginio plano punktų sutampa su rekomenduojamais, tačiau pirmas iš pastebimų klaidinančių dalykų yra punktų išdėstymas. Sąrašą derėtų pradėti punktais apie ugdymo įstaigos misiją, viziją ir tikslą, kadangi jais remiantis yra sudaromas planas. Šie trys punktai nurodo, kokių tikslų vedama ugdymo įstaiga veikia, ko ji siekia ir kokius pokyčius ketina įgyvendinti ateityje. Ugdymo įstaiga be vizijos ir misijos praktiškai negali turėti efektyvaus ir naudingo plano. Prie ugdymo įstaigos tikslų yra pridėtas ir punktas „Programos“, kuris išdėsto kaip, kokiomis priemonėmis bus siekiama realizuoti ir įgyvendinti ugdymo įstaigos strateginius tikslus. Vėliau turi sekti aplinkos ir išteklių analizė, į kurią įeina ugdymo įstaigos išorinės ir vidinės aplinkos analizės (PESTE matrica ir SSGG analizės), finansinių ir žmogiškųjų išteklių panaudojimo vertinimas. Paskutinis punktas ugdymo įstaigos strateginiame plane – tai veiklos stebėsena. Galima teigti, kad Vilniaus lopšelio darželio „Pušinėlis“ planas yra parengtas teisingai, remiantis pagrindiniais strateginių planų rengimo kriterijais, tačiau svarbus jo trūkumas – punktų išdėstymas, kuris galietų būti pakeistas tam, kad planas būtų nuoseklus.
Šiame skyriuje bus pateiktas Vilniaus lopšelio darželio „Pušinėlis“ atliktų išorinės (PEST analizė) ir vidinės aplinkos (SSGG analizė) analizių vertinimas.
Ugdymo įstaigos gyvavimo cikle svarbu ne tik tai, kaip ugdymo įstaiga tvarkosi viduje. Vienas iš svarbiausių faktorių yra tai, kaip ugdymo įstaigą veikia išorinė aplinka ir, kaip ji sugeba prisitaikyti prie jos pokyčių. Todėl vienas iš svarbiausių punktų sudarinėjant ugdymo įstaigos strateginį planą yra išorinės aplinkos analizė. Ugdymo įstaigos išorine aplinka galima vadinti beveik viską, kas ją supa ir daro įtaką jos kasdienei veiklai. Tačiau išanalizuoti visą ugdymo įstaigos supantį pasaulį būtų neproduktyvu ir nereikalinga. Todėl išorinės aplinkos analizei reikia pasirinkti tuos veiksnius, kurie daro didelę įtaką ugdymo įstaigos veiklai ir rezultatui.
Vilniaus lopšelio darželio „Pušinėlis“ strateginiame plane išorinė aplinka pasirinkta analizuoti PEST analizės pagalba, kuri yra plačiai naudojama makroaplinkos strateginėje analizėje (Veiksniai: (politiniai, ekonominiai, socialiniai ir demografiniai, technologiniai veiksniai ir edukaciniai).
- Microsoft Word 58 KB
- 2023 m.
- Lietuvių
- 11 puslapių (2436 žodžiai)
- Kolegija
- Žana
-