Manikiūro tvarkymo aparato, kaip naujo produkto rinkoje, analizavimas



Lentelių sąrašas. Įvadas. Naujo produkto aprašymas. Pagrindinė informacija apie gaminti planuojamą gaminį bei planuojamas teikti paslaugas. Pagrindinės savybės ir pranašumai. Orginalumas ir inovatyvumas. Ypatingos kokybinės charakteristikos. Pranašumai vartotojams. Kaip vartotojų poreikiai bus tenkinami? Kita gaminio specifika. Rinka ir konkurentai. Esamos rinkos apibūdinimas. Verslo aplinkos veiksniai. Konkurentai. Konkurentavimas ateityje. Produkto gamybos sistema. Pagrindinio turto ir išteklių aprašymas. Reikalingos įrangos, įdiegiamų technologijų aprašymas. Technologijos ir aplinkosauga. Gaminio gamybos veiklos technologinė schema. Išvados. Literatūros sąrašas.
Tyrimo problema: atsižvelgiant į koronaviruso (COVID-19) problemą šalyje ir visus keliamus saugumo reikalavimus, dauguma moterų negali ar turi mažesnę galimybę apsilankyti grožio salonuose
Pagrindinė informacija apie gaminti planuojamą gaminį bei planuojamas teikti paslaugas
Manikiūro tvarkymo aparatas - tai naujovė grožio srityje. Tai lyg visas manikiūro salonas vienoje kompaktiškoje dėžutėje, kuri siūlo ne tik esamas paslaugas, bet ir dar negirdėtas ar nebandytas. Tikslas būtų šį gaminį platinti tik internetu, kadangi reaguojama į esamą padėtį, tuo pačiu ir žmonių patogumą – užsisakyti ir gauti prekes neišėjus iš namų. Žinoma, kadangi šis gaminys būtų visiškai naujas rinkoje, todėl atsižvelgiama ir į tai, jog būtų teikiamos ir gaminio taisymo paslaugos.
Tai yra visiškai orginalus gaminys šių dienų rinkoje. Panašius pagalbininkus šioje srityje būtų galima įvardinti tik UV/LED lempas, visas kitas procedūras atlieka meistras su rankų darbo priemonėmis. Būtent tai, kad kito konkretaus konkurento šiam naujam gaminiui nėra, manikiūro tvarkymo aparatą galima laikyti orginalumo pavyzdžiu. Šį gaminį galima laikyti inovatyviu dėl kelių priežasčių: laiko taupymo bei jaukios vietos pasirinkimo. Būtent šios savybės gaminį pateikia kaip patrauklų įrenginį vartotojams.
Mažas gaminys, kuris neužims daug vietos, lengvas, todėl bus nesunku su savimi nešiotis
Kuriant naują produktą ir išleidžiant jį į rinką, turi būti itin atsižvelgta į vartotojų norus bei turi atitikti kuo daugiau jų lūkesčių. Naudojant šį principą gaminys siūlomas vartotojams dėl trijų pagrindinių aspektų. Pirmiausia, gyvenant šiame naujovių pilname pasaulyje yra itin svarbi pasirinkimo laisvė, būtent todėl visiškas priklausomumas nuo vartotojų norų yra svarbiausias pranašumas prieš konkurentus. Buvo atsižvelgta ir esamą ekonominę padėtį šalyje, todėl gaminio kaina būtų bandoma pritaikyti vartotojui tokia kaina, kuria vartotojas turėtų galimybę gaminį įsigyti, ir tai yra antras pranašumas prieš konkurentus. Galiausiai, koronaviruso (COVID-19) problema ir keliami saugumo reikalavimai leidžia naują gaminį lengviau įleisti į rinką, nes tai padėtų vartotojams lengviau, greičiau bei saugiau atlikti norimas grožio, šiuo atveju manikiūro, procedūras.
- Microsoft Word 46 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 13 puslapių (1905 žodžiai)
- Universitetas
- Paulina
-