Moklinės literatūros analizė Renginių organizavimo imonių specifika



VŠĮ Socialinių mokslų koleigija. Mokslinės literatūros analizė. Renginių įvairovės organizavimo kėblumai bei sprendimo būdai. Renginių įvairovė bei jos įtaka , įmonės žinomumui. Įmonės žinomumo didinimo galimybės. Autorių , literatūros šaltinių sąrašas.
Organizuoti renginį, tai – sunkus ir atsakingas darbas, kadangi planavimas, tai sistemingas procesas, kuris turį paskirtį, tikslus ir detalų veiksmų planą, tad norint patenkinti kliento poreikius, į tai reikia žiūrėti profesionaliai ir atsakingai. Kiekviena renginių organizavimo įmonė, kuri vertina savo darbą ir nežiūri į jį paviršutiniškai, nori būti geriausia savo srityje ir neturėti jiems prilygstamų konkurentų. Kadangi renginių organizavimo įmonės būna įvairios, jos organizuoja pramoginius, muzikinius, kultūrinius ir kitokius renginius, todėl dažnam klientui kyla klausimas, kurią jam įmonę pasirinkti, ar tą, kuri yra susikoncentravusi ir organizuoja tik vieno tipo renginius, ar tą, kuri yra apsiėmusi organizuoti pačius įvairiausius renginius. Galime ginčytis, jog tos įmonės, kurios neturi renginių įvairovės ir rengia tik tuos pačius renginius yra profesionalesnės savo srityje ir būtent tą tipo renginį išmano geriausiai, bet ar tikrai šabloniškai pasikartojantys renginiai ir mažai naujų vėjų įpučiantys renginių organizatoriai gali padaryti jūsų šventę pačią įsimintiniausią ir nepamirštamą? O gal kaiptik įmonės, kurios organizuoja įvairius renginius, pasimeta jų gausoje ir tik paviršutiniškai išpildo klientų lūkesčius.
Praktikos metu, nagrinėjant ar renginių įvairovė kenkia ar padeda įmonės įvaizdžiui galima buvo tai įvertinti dviprasmiškai, nes kiekvienas atvejis būna skirtingas kaip ir kiekviena įmonė, jos profesionalumas, kūrybiškumas ir atsidavimas darbui. Kuo anksčiau bus aišku ar tikrai didelę įtaką renginių įvairovė daro įmonės žinomumui, tuo greičiau ir nąšiau kitos įmonės galės keistis, pagal visuomenės poreikius. Tai ypač pagelbėtų pradedančiom įmonėm ar tom, kurios nori savo veiklą keisti ir patobulinti. Tad šis klausimas tokioms organizacijoms turėtų būti aktualus, o personalui turėtų rupėti nešališkų klientų įnoriai ir nuomonė, norint kurt tikslingas ateities vizijas.
Lektorius Remigijus Kinderis teigia, jog literatūros apžvalgos rezultatai leidžia išskirti pagrindinius aspektus, kurie nąšiausiai padeda organizuoti renginius ir spręsti jų įvairovės lygį bei jų nešamą naudą. Renginių organizavimo rizikos tipai - funkcinė, finansinė, laiko, fizinė, psichologinė, socialinė bei sensorinė. Identiškų paslaugų nėra. Tai sąlygoja skirtingi renginių deriniai, teikimo formos, terminai, nauda vartotojui ir kainų skirtumai. Svarbiausia renginių heterogeniškumo priežastis - žmonių santykiai. Paslaugų skirtumus lemia ir vartotojai. Kiekvieną kartą žmogus į renginį ateina kitoks: geranoriškas ar piktas, tolerantiškas ar priekabus, punktualus ar vėluojantis, drausmingas ar nesilaikantis taisyklių.
R. Kinderis keblumais laiko, tai, jog sunku suvokti ir įvertinti renginio naudą, kol jame nesudalyvaujama, taipogi, pirmą kartą rengti naujus renginius, nes tai žmogui sukelia nemažą baimę, įtampą ir riziką. Baimė dėl netenkinančių pasekmių, pinigų praradimas, nenuspėjamos kainos, laiko švaistymas, nepageidaujama įtaka, asmeniniai praradimai. Tokios pat paslaugos neįmanoma suteikti ir dėl to, kad keičiasi teikimo procese naudojamos medžiagos, pavyzdžiui, metų laikas, patalpos, dalyviai. Darbo organizavimas irgi gali daryti įtaką heterogeniškumui: pavyzdžiui, pakeičiamas laikas, sumažinamas ar didinimas darbuotojų skaičius. Dar vienas sunkumas norint paįvairinti savo renginius, tai - geros kokybės garantavimas. Bet koks nesklandumas ar nukrypimas nuo nustatytų standartų tuoj pat matomas vartotojui. Didžiausios klaidos norint organizuoti įvairesnius renginius anot R. Kinderio, yra tai, jog nepakankamai atsižvelgiama į organizacijos veiklos pobūdį ir galimybes, nepakankamai dėmesio skiriama žmonių judėjimo ir visos logistikos sąnaudoms, neįvertinami vietinių darbuotojų kultūros ypatumai, neatsižvelgiama į renginio specifiką, auditoriją ir panNepasidomėta tarpininkų, partnerių patirtimi ir reputacija, įsipareigojimų nebuvimas. Teisingos nuorodos, patrauklus, gerai išdėstytas ženklinimas, geras renginių vietų išplanavimas ar talpos paskaičiavimas yra stiprus privalumas.
- Microsoft Word 46 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 14 puslapių (3620 žodžiai)
- Universitetas
- Auste
-