Naujo prekės ženklo valdymas


Įvadas. Analizė. Naujo prekės ženklo aprašymas. Konkurencinė analizė. Tikslinių vartotojų apibūdinimas. Prekės ženklo pozicionavimas. Prekės ženklo elementų nustatymas. Prekės ženklo įvedimo į rinka proceso numatymas. Kainodaros nustatymas. Prekės ženklo rėmimas. Prognuozojamos rinkos dalies nustatymas. Prekės ženklo išplėtimo galimybių planas.


Prekių ženklas – grafinis ženklas, žodis ar žodžių junginys, žymintis ir atskiriantis vienam asmeniui (įmonei) priklausančias prekes nuo kitam asmeniui (įmonei) priklausančių prekių. Prekinis ženklas yra vienas rinkodaros, reklamos elementų. Geras prekių ženklas gamintojui ar prekybininkui duoda nemažai naudos.

Prekių ženklas gali būti įvairūs simboliai, jų derinys bei kitokia vizuali informacija: žodžiai, pavardės, šūkiai, raidės, skaitmenys, piešiniai, emblemos, pačios prekės erdvinės charakteristikos – vaizdas, pakuotė, forma, spalva, spalvų derinys arba šių išvardintų elementų derinys.

Šiomis dienomis vis spartėjant gyvenimo tempui tapo labai sunku įsitvirtinti rinkoje. Žmones gali sudominti tik jiem reikalingos naujovės, kurios palengvintų ar patobulintų kiekvieno kasdienybę, ar padėtų sutaupyti lėšų.

Mūsų siūloma prekė - tušinukas su lempute. Šiuo tušinuku turėtų susidomėti ne tik jauni, bet ir vyresnio amžiaus žmonės. Tušinukas su lempute - tai išskirtinis tušinukas, kuris apšvies jūsų rašomą tekstą, tad galėsite su juo rašyti tiek dieną, tiek naktį, aiškiai viską matyti ir negadinti savo akių.

Darbo objektas – naujo prekės ženklo tušinuko su lempute kūrimas.

Mūsų sugalvota prekė, tai tušinukas su lempute – Smart pen. Šis tušinukas unikalus tuo,kad jis apšviečia tekstą, kurį mes rašome, tai ypač padės tiems, kurie turi problemų su regėjimu, taip pat patogu rašyti, kai aplink tamsu, nes tam yra speciali lempute. Tokių tušinukų Lietuvos rinkoje nėra, tačiau yra daug įvairių tušinukų be papildomų funkcijų, šių tušinukų firmos bus pagrindiniai mūsų konkurentai. Šia preke galės naudotis įvairaus amžiaus žmonės, tušinukas naudingas ir vyresnio amžiaus ir jauniems žmonėms, tačiau mes daugiau orientuosimes į mokyklinio amžiaus vaikus ir studentus.

Prekės ženklo vertės elementai – prekės ženklas suteiks vartotojams patogumo jausmą. Užuot jungę šviesą ar ten kur šviesos nėra, galima bus apšviesti lapą tušinuko pagalba. Būtent toks patogumo jausmas priverstų pirkti šį produktą.

  • Microsoft Word 320 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1799 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ieva
  • Naujo prekės ženklo valdymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Naujo prekės ženklo valdymas. (2020 m.). https://www.mokslobaze.lt/naujo-prekes-zenklo-valdymas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:31
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo