Paslaugų ekonomika Ergo


Įmonės teikiamos paslaugos. „Ergo“ draudimo paslaugos verslo ir privatiems klientams. Paslaugos savybės. Įmonės pagrindiniai konkurentai. Lietuvos draudimas. „Lietuvos draudimas“ draudimo įmonės teikiamos paslaugos. PZU Lietuva draudimas. „PZU Lietuva“ draudimo įmonės kontaktiniai duomenys. „PZU Lietuva“ draudimo įmonės teikiamos paslaugos. „Ergo“ ir jo konkurentų paslaugų palyginimas. Draudimo įmonių išsidėstymas Lietuvoje. Paslaugų įkainių palyginimas. Vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas. Vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo įkainiai. Kasko draudimas. KASKO draudimą sudarantys elementai. ERGO vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo įkainiai. LD vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo įkainiai. LD vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo išmokų įmokų apibūdinimai. Kelionių draudimo įkainiai draudimo įmonėse. Internetinių svetainių ir jose teikiamų paslaugų lyginimas. Draudimo kompanijų internetinių paslaugų palyginimas. Pasirinktos draudimo rūšies reikalaujamųjų duomenų palyginimas. ERGO kelionių draudimo pateikiamos užklausos. „Lietuvos draudimo“ kelionių draudimo pateikiamos užklausos. „PZU Lietuva“ kelionių draudimo pateikiamos užklausos. Draudimo bendrovių užimama rinkos dalis. Draudimo kompanijų lojalumo programų palyginimas. Įmonių požiūris į vartotoją. „ERGO Lietuvaˮ išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.

Atlikę UAB „ERGO Lietuva“ SWOT analizę, matome, kad tai stabiliai dirbanti kompanija, kuria dėl žinomo vardo pasitiki daug klientų. Turinti ilgametę patirtį ir tradicijas Europoje. Esant sunkiai ekonominei būklei sugeba vykdyti visus savo įsipareigojimus klientams, tačiau kompanija turėtų labiau investuoti į savo darbuotojų kvalifikavimą, stengtis išlaikyti jų lojalumą „ERGO Lietuva“ bei efektyviau spręsti klientų užklausas. Informacija yra lengvai pasiekiama klientams, todėl kompanija turėtų stengtis neskleisti netikslingos informacijos žiniasklaidai, nes taip ilgaainiui prarandamas klientų pasitikėjimas. Nestabilus atlyginimas gali būti didelė grėsmė, prarasti dalį darbuotojų, todėl patikimų partnerių pagalba kompanija turi stengtis didinti karjeros galimybes darbuotojams, motyvuoti darbuotojus, kad tai nedidintų darbuotojų migacijos. Kompanija neturėtų bijoti investuoti papildomų lėšų darbuotojų apmokymams, nes kvalifikuotas darbuotojas tai didelės galimybės plėsti įmonės veiklą, didinti paslaugų įvairovę, bei plėsti klientų ratą. Augantis klientų pasitikėjimas „Ergo Lietuva“ leidžia tikėtis tolesnio bendrovės augimo ir stiprėjimo.

  • Microsoft Word 925 KB
  • 2013 m.
  • 30 puslapių (8021 žodžiai)
  • Universitetas
  • Karolina
  • Paslaugų ekonomika Ergo
    10 - 4 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Paslaugų ekonomika Ergo. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/paslaugu-ekonomika-ergo.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 08:02
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo