Paslaugų realizavimo politika



Svečių namai „Audenis“ reklamuojasi savo internetinėje svetainėje bei kitose turizmo informacinėse svetainėse.
8. Svečių namai „Audenis“ neturi konkuravimo būdo strategijos todėl mažina galimybę įgyti konkurencinį pranašumą.
9. Svečių namai „Audenis“ taiko nediferencijuotą marketingo strategiją.
10. Formuojant naują marketingo kompleksą buvo pasiūlyta naujos, bei atnaujinamos jau egzistuojančios svečių namų paslaugos, siekiant išplėsti ir pagerinti paslaugų asortimentą, taip priviliojant naujus klientus, bei išsaugant esamus.
11. Buvo sudarytas veiksmų planas 2011 metams. Intensyviausias sausio mėnuo.
12. Svečių namai „Audenis“ naujo strateginio marketingo planas bus kontroliuojamas trimis tipais, tai metinių planų vykdymo kontrolė, pelno kontrolė ir strategijos kontrolė. Už visus šiuos kontrolės tipus bus atsakinga svečių namų vadovybė.
- Microsoft Word 316 KB
- 2013 m.
- 34 puslapiai (7397 žodžiai)
- Kolegija
- Jokubas
-