Patrauklios prekybos vietos nustatymo principai



Traukos zonos nustatymas leidžia įvertinti ne tik pirkėjų skaičių, bet ir tikėtiną mažmeninės prekybos įmonės galimą apyvartą, įmonės finansinius rodiklius, tam tikrus vietos veiksnius. Pagal ištyrimo rezultatus analogų, regresinės analizės, proporcinis erdvės, kontrolinio lapo ir klausimų metodai gali būti skirti ne tik traukos zonoms apskaičiuoti, bet ir galimiems mažmeninės prekybos įmonės finansiniams rezultatams numatyti.
Renkantis vietą įmonei, svarbūs įvairiausi veiksniai, kaip apsirūpinimas prekėmis, darbuotojų parinkimas, regioniniai ir vietiniai miestų bei gyvenviečių statybos projektai, įvairūs statybos priežiūros įstaigų nurodymai bei apribojimai, gamtinės ir geografinės sąlygos, gretimų objektų neigiamas poveikis (triukšmas, dūmai, dulkės, kvapai ir pan.) ir t.t. Šie veiksniai, atsižvelgiant į konkrečią situaciją, gali būti labai svarbūs ir net nulemti sprendimą dėl įmonės vietos parinkimo.
Didmeninėje prekyboje yra tik keli svarbūs vietos pasirinkimo aspektai. Svarbiausi iš jų – patogi vieta atsižvelgiant iš logistikos pusės, bei erdvios, pigios patalpos su potencialu plėstis tam neinvestavus didelių pajamų.
- Microsoft Word 27 KB
- 2013 m.
- 11 puslapių (1695 žodžiai)
- Universitetas
- Peast
-