Piešinio analizė



Piešinio analizė Namas. Piešinio analizė Mano šeima. Piešinio analizė Žmogus. Įvadas. Piešinio analizė. Namas. Piešinio analizė. Mano šeima. Piešinio analizė. Žmogus. Naudoti šaltiniai.
Simbolių ir vaizdinių kalba gali pateikti daug naudingos informacijos apie vaiką, jei tik tai mokėsi tą kalbą skaityti. Piešiniai, kuriuos norime analizuoti, turėtų būti piešti be suaugusiojo pagalbos. Juk, kad gautume kuo daugiau informacijos apie vaiką, daug pasako kokias linijas brėžia, koks jų stiprumas, kokias spalvas naudoja, kaip piešinyje yra išsidėstę objektai, koki dydžio. Vaikas to net pats nesuvokdamas, perkelia ant lapo savo dvasinę būseną, nuotaiką.
Piešinių simbolika ir jais perduodama informacija gali padėti suprasti vaiko jausmus, atpažinti charakterio savybes, suprasti psichologines problemas, kurios yra jį supančioje artimiausioje aplinkoje.
Spontaniškai nupiešti vaikų piešiniai yra pats tiksliausias vaiko vidinio pasaulio atspindys. Kad ir kaip norėtų suaugusieji, bet kiekvienas vaikas pereina tuos pačius piešimo etapus. Patys pirmieji vaikų piešiniai bus keverzonės, kai vaikas mėgausis pačiu piešimo priemonių teikiamomis galimybėmis ir jam nerūpės joks rezultatas.
Kad galėtume daryti apibendrintas išvadas, vaiko piešinius reikėtų stebėti ilgesnį laiką, o ne daryti išvadas pagal vieną piešinį, kuriam galėjo daryti įtakos tos dienos nuotaikos, emocijos, patirti įspūdžiai.
Mergaitė labai mėgsta piešti, dažnai to imasi. Temas renkasi įvairias, savarankiškai. Piešiniai spalvingi, nuotaikingi, kruopščiai atlikti. Šį kartą Milana piešė savo namą prie jo ir savo šeimą.