Pigu.lt analizė



Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės verslo aplinką ir procesus, identifikuoti svarbiausias problemas ir pritaikyti verslo procesų valdymo modelį.
Darbo objektas: Įmonė UAB „Pigu“.
Darbo uždaviniai:
Įmonės verslo aplinkos analizė;
Įmonės procesų analizė;
Svarbiausių problemų identifikavimas;
Verslo procesų modelio pritaikymas.
Ši įmonė nuolat ieško efektyvesnių logistikos sprendimų, kurie leidžia sparčiau vykdyti užsakymus. Planuojama ir toliau naudotis „Equinox Europe“ sistema.
Konkurentai rinkoje. Lietuvos rinkoje Pigu.lt turi nemažai tokios pat sryties konkurentų. Pagrindiniai konkurentai būtų varlė.lt, rde.lt, bigbox.lt, skytech.lt ir nemažai kitų. Šie konkurentai užsiima tokia pat ar labai panašia veikla, pardavinėja prekes savo turimose internetinėse parduotuvėse.
Produkto ciklas. Sprendžiant pagal konkurentų kiekį, galima teigti, kad pigu.lt privalo pastoviai domėtis naujovėmis, ieškoti tiekėju su mažesnėmis kainomis, bei stengtis pirmi pateikti naują prekę klientams. Šiuo metu įmonė gali pasiūlyti didelį asortimentą prekių, tokių, kaip: kvepalai; kosmetika; kompiuterinė technika; buitinė technika ir elektronika; sportas; laisvalaikis; turizmas; santechnika, remontas, šildymas; baldai ir namų interjeras; mobilūs telefonai, foto ir video; sodas, prekės gyvūnams; vaikams ir kūdikiams; virtuvės, buities, apyvokos prekės; apranga, avalynė, aksesuarai; auto prekės; dovanos, šventinė atributika; knygos, CD, DVD, biuro prekės; vaistinės prekės. Dauguma šių prekių yra augimo etape. Šių produktų paklausa visada augs Lietuvoje, nes šios prekės yra būtinos kiekvienam vartotojui.
Kadangi Pigu.lt yra Uždaroji Akcinė Bendrovė, jos vygdoma komercinė veikla yra apmokestinama šiais mokesčiais:
- pelno mokestis (15% sumos nuo pelno);
TECHNOLOGINIAI faktoriai. Technologinės aplinkos tendencijos leidžia mums pastebėti, kuria kryptymi ir į ką atkreipiant dėmesį reikėtų vystyti e. verslą. Iš esmės technologijų kitimo sparta labai didelė, nuolat atsiranda nauji patobulinti kompiuteriai, šiuo metu Lietuvos vartotojais sėkmingai naudoja išmaniuosius mobiliuosius telefonus. Rinkos analizė ir stebėjimas padeda suvokti, kuo gyvena šiandieninis vartotojas ir kokias technologijas naudoja, tik tai žinodamas verslas gali sėkmingai priimti ir įgyvendinti e. verslo sprendimus. Anot statistikos departamento daugiausiai namų ūkių internetu naudojasi kompiuterio pagalba ir jau pastebimas augimas interneto naudojimo mobiliuosiuose telefonose. Dauguma (70%) namų ūkių, neturinčių interneto prieigos namuose, nurodė, kad jiems internetas nereikalingas. Kitos svarbios priežastys, dėl kurių nesinaudota internetu namuose, – brangi įranga ir dideli paslaugų tarifai, reikiamų įgūdžių neturėjimas ar galimybė naudotis internetu kitur. Dauguma (74%) asmenų, kurie 2012 m. pirmąjį ketvirtį naudojosi kompiuteriu, naudojosi juo kasdien, penktadalis (22%) – bent kartą per savaitę, bet ne kasdien.