Reklama kursinis



Kursiniame darbe analizuojama reklamos reikšmė vartotojų elgsenai. Susipažįstama su literatūroje ir kituose šaltiniuose nurodytomis reklamos rūšimis, funkcijomis bei poveikiu vartotojams.
Darbe sprendžiama problema yra ta, kad yra nežinoma reklamos įtaka vartotojų elgsenai. Tema yra aktuali tuo, kad svarbu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą ir jos poveikį vartotojui.
Darbo tikslas – išsiaiškinti kokia yra reklamos įtaka vartotojams. Darbo uždaviniai. Išanalizuoti bendruosius reklamos aspektus. Aptarti reklamos vietą marketinge. Apžvelgti reklamos rūšis. Išsiaiškinti reklamos poveikį vartotojams.
Darbo objektas – reklama vartotojų elgsenoje. Tyrimo metodas – kiekybinis tyrimo metodas. Tyrimo uždaviniai. Išsiaiškinti reklamos reikšmę vartotojams. Įvertinti kokie veiksniai lemia reklamuojamų prekių pirkimą. Išsiaiškinti kokius vartotojų poreikius patenkina reklama.
Tyrimo rezultatai - pateikta teorinė ir praktinė dalis, atlikta praktinės dalies analizė, visas darbas susistemintas bei gautos išvados. Svarbi vartotojų nuomonė apie reklamą, prekę, jos kainą ir kitas produkto savybes. Kai vartotojo nuomonė nepalanki, atitinkama įmonė gali keisti siūlomos prekės savybes, taikyti jas prie jo nuomonės.
- Microsoft Word 844 KB
- 2012 m.
- 35 puslapiai (7275 žodžiai)
- Kolegija
- Laura
-