Rėmimo politika Rimi prekybos tinkle


Įvadas. Rėmimo politika ir jos funkcijos. Komunikacinis procesas ir rėmimo politika. Reklamos reikšmė ir ypatumai. Pardavimo skatinimas. Asmeninio pardavimo reikšme. Ryšiai su visuomeneįmonės rėmimo politikos tyrimas. Rėmimo politika prekybos centre “hypermarket”. Prekybos centro pristatymas. Reklamos efektyvumo tyrimas. Pardavimo skatinimo organizavimas. Asmeninio pardavimo analizė. Naudojamo populiarinimo analizė. Išvados. Literatūra. Santrauka. Summary. Priedas.

Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas marketingo elementas - prekių pardavimų rėmimas.

Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų marketingo strategijas. Tačiau xx amžiaus antroje pusėje situacija ėmė keistis. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje pagreitinus susijungimo procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir paskirstymo sferoje – jų vaidmuo. Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos, kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas.

šiais laikais kiekviena prekybos įmonė, siekdama bendrauti su vartotojais, turi įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Vienas iš svarbiausių instrumdidieji prekybos centrai siekdami užtikrinti stabilius pardavimus turėtų įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją ir siišanalizuoti UAB rimi priklausančio prekybos centro hypermarket rėmimo politikąapklausa. Šį tyrimo metodą atlikau apklausiant pirkėjus pateikiant anketą su klausimais. Šiuo metodu nustatyta ar prekybos centro pirkėjus tenkina rėmimo politikos naudojami elementai.

Palyginimas. Šiuo metošiame diplominiame darbe pasikomunikacinis procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą jo reakciją, [1, p. 280]. Komunikavimas – tai pinformacijos užkodavimas - tai procesas, kurio metų informacijai suteikiama tokia forma, kuria ją galima perduoti gavėjui. Tai informacijos vertimas iš minties pavidalo į bet kokį žmonių benrėmimo politika - tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį.

Kiekvienai prekybos įmonei svarbiausias yra (vartotojas) pirkėjas. Bet labai svarbus yra efektingas ir kryptingas bendravimas su visomis įmonei svarbiomis visuomenės grupėmis.

Išorinės (tiekėjais, bankais, akcininkais, pardavimo pagalbininkais, žiniasklaida, valdžios struktūromikiekviena iš šių priemonių yra savita. Reklama – per tam tikras jos perdavimo priemones skleidžia įmonės pageidaujamą informaciją, kuri skatina prekių bei paslaugų pardavimą. Pardavimo skatinimas sukuria išskirtines prekių įsigijimo sąlygas ir apie tai praneša potencialiems pirkėjams.

  • Microsoft Word 117 KB
  • 2010 m.
  • 38 puslapiai (8750 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rėmimo politika Rimi prekybos tinkle
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Rėmimo politika Rimi prekybos tinkle. (2010 m.). https://www.mokslobaze.lt/remimo-politika-rimi.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 10:23
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo