Rėmimo politika prekybos centre „IKI“


Įvadas. Rėmimo politika ir jos funkcijos. Komunikacinis procesas ir rėmimo politika. Reklamos reikšmė ir ypatumai. Pardavimo skatinimas. Asmeninio pardavimo reikšme. Ryšiai su visuomene. Įmonės rėmimo politikos tyrimas. Rėmimo politika prekybos centre “Iki jasinskio”. Prekybos centro pristatymas. Reklamos efektyvumo tyrimas. Pardavimo skatinimo organizavimas. Asmeninio pardavimo analizė. Naudojamo populiarinimo analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra ir šaltiniai.

Problema

Didieji prekybos centrai siekdami užtikrinti stabilius pardavimus turėtų įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją ir siekius visuomenei. Šiuo metu tai pasireiškia kaip efektyvių rėmimo veiksmų stoka.

Darbo tikslas

Išanalizuoti UAB „Palink“ priklausančio prekybos centro „IKI JASINSKIO“ rėmimo politiką, jos organizavimo ypatumus ir reikšmę bendriems prekybos centro rezultatams.

Darbo uždaviniai

1.Išanalizuoti teorijos šaltinius ir nustatyti veiksnius, įtakojančius įmonės rėmimo kompleksą

2.Sukurti tyrimo metodiką ir atlikti tyrimą anketavimo būdu

3.Pateikti gautų tyrimo metu pirminių duomenų analizę

4.Suformuoti pasiūlymus parduotuvės rėmimo kompleksui sudaryti

  • Microsoft Word 105 KB
  • 2014 m.
  • 31 puslapis (7396 žodžiai)
  • Kolegija
  • Renata1983
  • Rėmimo politika prekybos centre „IKI“
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Rėmimo politika prekybos centre „IKI“. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/remimo-politika-prekybos-centre-iki.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 10:22
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo