Vartotojų nuomonės apie prekybos centro Rimi teikiamų paslaugų marketingo komplekso tyrimo rezultatų analizė



Tyrimo tikslas– Išanalizuoti vartotojų poreikius bei jų patenkinimą apsiperkant prekybos centre “RIMI”.
Tyrimo problema – Vartotojų nuomonė apie PC “RIMI” marketingo kompleksą (asortimentas, kaina, paskirstymas, rėmimas)
Tyrimo objektas – Vartotojai
Tyrimo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti ar klientus tenkina prekybos centro „RIMI“ siūlomas prekių asortimentas.
2. Išsiaiškinti ar prekių kainos prekybos centre yra priimtinos pirkėjams.
3. Įvertinti pirkėjų nuomonę apie prekybos centro „RIMI“ personalą bei aptarnavimo kultūrą.
4. Išsiaiškinti, kaip pirkėjai vertina prekybos centre vykdomas akcijas bei nuolaidų kortelės teikiamą naudą.
5. Išanalizuoti prekybos centro „RIMI“ rėmimą.
Hipotezės:
•60% apklaustųjų apsiperka prekybos centre “RIMI”;
•65% respondentų mano, kad prekių kainos yra vidutinės.
- Microsoft Word 96 KB
- 2013 m.
- 20 puslapių (2194 žodžiai)
- Universitetas
- Violetaaa
-