Rinkodaros strategijų formavimas grožio paslaugas teikiančios įmonės pavyzdžiu



TYRIMO OBJEKTAS. Grožio paslaugas teikiančios įmonės veikla, grindžiama rinkodaros strategijų formavimu.
TYRIMO (DARBO) TIKSLAS. Atskleisti rinkodaros strategijų esmę, jų reikšmingumą aprašomos kirpyklos veikloje.
TYRIMO (DARBO) UŽDAVINIAI:
1. Apibrėžti rinkodaros kaip veiklos prasmę bei strategijų kūrimo esmę.
2. Nustatyti rinkodaros strategijų svarbą ir jų formavimo įmonėje būtinybę.
3. Išnagrinėti x įmonės formuojamų rinkodaros strategijų pavyzdį.
4. Išskirti rinkodaros strategijų naudojimo įtaką.
TYRIMO (DARBO) METODAI. Atliksiu informacijos šaltinių analizę, vykdysiu kokybinį tyrimą.
Tyrimo ( darbo ) struktūra:
•informacinių šaltinių apžvalgoje pateikiama mokslo tyrėjų nustatyta rinkodaros strategijų įtaka organizacijų veiklai;
•darbo metodai ir priemonės atspindi praktinę rinkodaros veiklą konkrečios įmonės strategijai kurti;
•darbo rezultatuose ir jų aptarime analizuojamas atliktas darbas;
•pateiktos išvados.
PROFESINĖS KOMPETENCIJOS:
1. Mokėti naudotis informaciniais šaltiniais.
2. Gebti analizuoti, sisteminti ir vertinti tyrimų duomenis.
3. Gebėti įvertinti verslo aplinką ir savo galimybes.
4. Gebėti įvertinti esamą įmonės veiklą.
5. Gebėti priimti sprendimus.
- Microsoft Word 241 KB
- 2013 m.
- 47 puslapiai (11759 žodžiai)
- Kolegija
- Armantas
-