Skaitmeninės televizijos pardavimų didinimas pasitelkiant e-marketingą


E-marketingas. Resume. Įvadas. Elektroninio marketingo efektyvumo teoriniai aspektai. Internetinės galimybės apibūdinimas. Strateginio metodo pasirinkimas. Rezultatų internete gavimas. Priedas. Elektroninio marketingo atsiradimo prielaidos. Elektroninio marketingo tikslai. Elektroninio marketingo nauda ir trūkumai. Elektroninė marketingo komunikacija. Vartotojas elektroninėje erdvėje. Elektroninių marketingo komunikacijos priemonių privalumai ir trūkumai. Įmonės charakteristika. Elektroninio marketingo strategijos vystymas ab „nab“. Internetinės galimybės apibūdinimas. Strateginio metodo pasirinkimas. Rezultatų internete gavimas. Literatūros sąrašas.

Lietuvos teritorijose jau šiais metais pradėtas laipsniškas analoginės televizijos perjungimas į antžeminę skaitmeninę TV. Kol bus vykdomas televizijų perjungimas, Lietuvoje veiks ir analoginė, ir skaitmeninė televizija. Tačiau nuo 2012m. spalio 31 dieną visi Lietuvos gyventojai turės pereiti prie antžeminės skaitmeninės televizijos. Skaitmeninės televizijos plėtrą šalyje prižiūri Susisiekimo ministerija, kuri jau turi sudarius planus kaip atsisakyti analoginės televizijos.

Įmonių, kurios siūlo skaitmeninės televizijos paslaugas Lietuvoje yra per 40. Tai didina konkurenciją tarp skaitmeninės televizijos paslaugas teikiančių įmonių rinkoje. Tačiau literatūroje trūksta informacijos bei nurodymų kaip galima padidinti skaitmeninės televizijos paslaugų pardavimus įmonėje, pereinant nuo analoginės prie antžeminės skaitmeninės televizijos Lietuvoje.

Todėl pagrindinis šio darbo tikslas – ištyrus respondentų nuomonę apie skaitmeninę televiziję įmonėje “Nab”, pasiūlyti įmonei marketingo strategiją kaip skaitmeninės televizijos pardavimo didinimo priemonę, pereinant prie antžeminės skaitmeninės televizijos.

Darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Teorinėje darbo dalyje remiantis moksline, publicistine literatūra, analizuojami elektroninio marketingo teoriniai aspektai. Elektroninis marketingas šioje darbo dalyje yra pateikiamas kaip skaitmeninės televizijos pardavimo didinimo priemonė. Analitinėje darbo dalyje pateikiami bei analizuojami atsakymai į anketos klausimus, palyginami respondentų anketavimo rezultatai su teoriniais teiginiais, pateikiamas tyrimo įvertinimas. Tyrimo tikslas - išanalizuoti kokie veiksmai įtakoja skaitmeninės televizijos pardavimo didėjimą/mažėjimą įmonėje “Nab” Kauno mieste. Projektinėje (taikomojoje) darbo dalyje suformuluotas sprendimas: pasinaudoti elektroninio marketingo strategija kaip skaitmeninės televizijos pardavimų didinimo priemone, pereinant prie antžeminės skaitmeninės televizijos.

Darbo laukiami rezultatai: gautas sprendimas kaip padidinti skaitmeninės televizijos paslaugos pardavimus, pereinant prie antžeminės skaitmeninės televizijos bei kaip parduoti teikiamą skaitmeninės televizijos paslaugą didesnei vartotojų daliai, kurie dar nėra pasirinkę skaitmeninės televizijos tiekėjo, nei konkurentai.

  • Microsoft Word 167 KB
  • 2013 m.
  • 61 puslapis (15465 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mantas
  • Skaitmeninės televizijos pardavimų didinimas pasitelkiant e-marketingą
    10 - 4 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Skaitmeninės televizijos pardavimų didinimas pasitelkiant e-marketingą. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/skaitmenines-televizijos-pardavimu-didinimas-pasitelkiant-e-marketinga.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:48
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo