Smulkių siuntų rinkos



Politinė aplinka. Ekonominiai veiksniai. Ketv. Pašto paslaugos teikėjų užimama rinkos dalis pagal pašto siuntų skaičių, proc. COVID-19 - kurjerių ir greitųjų siuntų rinkos pagalbininkas. Tarpvalstybinis pristatymas. Socialiniai veiksniai. Pagrindiniai vartotojai. Internetinės prekybos tiekimo grandinė. Technologiniai veiksniai. Ekologine aplinka. Teisinė aplinka. Šaltiniai.
Politinė aplinka gali paveikti siuntų įmonių plėtrą keliais būdais. Šalių, kuriose įmonė veikia, politinė būklė gali turėti įtakos jos pažangai. Jei politinė būklė yra stabili, įmonė gali gauti gerą aplinką verslui. Kelios politinės sąlygos gali turėti įtakos siuntų sektoriaus rezultatams. Mokesčių politika ir darbo įstatymai gali turėti konkretų poveikį rezultatams. Jei mokesčių politika yra teisinga, siuntų pervežimo įmonė gali uždirbti geras pajamas iš verslo. Šalys gali turėti įstatymus, kurie idealiai tinka verslo plėtojimui. Siuntų/kurjerių sektorius gali gauti gerą galimybę plėstis tose šalyse. Visos Europos sąjungos šalys leidžia įmonėms eksportuoti savo produkciją visoje sąjungoje.
Ekonominiai veiksniai yra tiesiogiai susije su įmonių verslumu. Jei siuntų įmonės nori geresnių transportavimo rezultatu, jiems būtina ieškoti šalių, kuriuose rinkos sąlygos būtų stabilios. Daugumos besivystančių šalių ekonomika yra besiformuojanti. Tai gali būti geras ženklas šalims, norinčioms plėsti savo verslą. Didėjančios žaliavų kainos ir darbo sąnaudos gali kelti grėsmę transportavimo paslaugoms. Nedarbingumo rodikliai taip pat stipriai gali paveikti prekių transportavimo rezultatus.
Pašto siuntų skaičius, mln vnt., ir jo pokyčiai., 2019. I ketv. 2021m I ketv.
COVID 19 kurjerių ir greitųjų siuntų rinkos pagalbininkas.
Veiksniai, darantys įtaką tarpvalstybinio pristatymo kainoms: išsiuntimo reguliarumas, išsiuntimo apimtis. prekybos srauto tarp šių dviejų šalių dydis rinkos sąlygos darbo užmokesčio skirtumai degalų kainos paskirties vietos gyventojų tankumas geografinė vietovė.
Didėjant infliacijai žmonės mažina savo poreikius nelabai reikšmingiems pirkimams. Tai yra priežastis, kodėl įmonės praranda klientus iš mažesnes ir vidutines pajamas gaunančių grupių. Covid 19 parode patogumą pirkti daiktus internetu ir mažiau pergyventi dėl laisvo laiko radimo prekių paieškai prekių centruose. Žymiai padidėjo paklausa transportavimui prekių, tai padeda įmonėms didinti pelną bei duoda galimybė plėstis. Žmonių gyvenimo būdo pokyčiai gali pakenkti įmonių rezultatams. Padidėjus žmonių nacionalizmui noras pirkti prekės iš kitų šalių žymiai sumažėtų.