Strategijų formavimas įmonėje


Imones problemu formulavimas. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Verslo strategijos formavimo metodai.

Strategija. Strategijos formulavimas. Strategijos lygiai. Konkurencijos ir konkurencinio pranašumo sąvoka ir esmė. Strategijos formulavimas ir konkurencijų pranašumų formavimas paslaugų. Išvados. Naudota literatūra.

Šiame darbe keliama problema – organizacijos strategijos formulavimas bei konkurencinių pranašumų nustatymas.

Darbo objektas : Organizacijos strategijos formulavimas, konkurencinių pranašumų nustatymas.

Darbo tikslas : išsiaiškinti strategijos formulavimo reikšmę. Pateikti metodus ir būdus, kurie padėtų suformuluoti įmonės strategiją. Išaiškinti konkurencinių pranašumų įgijimo ir išsaugojimo galimybes bei numatyti jų taikymo galimybes paslaugų teikimo įmonėje.

Darbo uždaviniai:

1. Apžvelgti teorinę organizacijos strategijos formulavimo pusę;

2. Išsiaiškinti, kaip organizacijoje sėkmingai įgyvendinti verslo strategiją, ją pritaikius pasirinktai įmonei;

3. Glaustai aptarti konkurencinių pranašumų esmę;

  • Microsoft Word 28 KB
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (4420 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rūta
  • Strategijų formavimas įmonėje
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Strategijų formavimas įmonėje. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/strategiju-formavimas-imoneje.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 22:36
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo