Marketingo strategijos formavimas



Įvadas. Marketingo strategijos samprata ir vaidmuo įmonės veikloje. Marketingo strategijos formavimo procesas. Marketingo aplinkos įtaka strategijos formavimui. Išorinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė. Vidinių privalumų ir trūkumų bei išorinių galimybių ir grėsmių nustatymas. Bendrosios marketingo strategijos formavimas. Segmentavimas, tikslinės rinkos pasirinkimas ir pozicionavimas. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo komplekso elementų strategijų analizė. Prekės strategijos formavimas. Kainodaros strategijos formavimas. Paskirstymo kanalų strategijos formavimas. Rėmimo strategijos formavimas. Marketingo strategijų vertinimas ir kontrolė. Išvados. Literatūros sąrašas.
- Microsoft Word 685 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 37 puslapiai (6466 žodžiai)
- Universitetas
- Aušra
-
Marketingo strategijos formavimas. (2016 m.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategijos-formavimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:05